کدخبر : 7805 تاریخ انتشار :
A

قرعه ای که نکونام و استقلال را امیدوار می کند

قرعه ای که نکونام و استقلال را امیدوار می کند

استقلال تا پایان رقابت‌های لیگ برتر ۴ بازی خارج از خانه دارد که یکی از آنها هم مقابل پیکان است و در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ورزش 360، استقلال در ۹ هفته پایانی لیگ برتر باید برای ۴ بازی از خانه خارج شود و به مصاف تیم‌های آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، نساجی قائمشهر و پیکان برود.

نکته مهم این که بازی با پیکان در هفته آخر در خانه حریف برگزار می‌شود که احتمالا بدون تماشاگر باشد چرا که بازی تیم‌های پرسپولیس و پیکان هم بدون تماشاگر بود.

با این قرعه باید گفت استقلال در ۹ هفته پایانی فقط ۳ بار از پایتخت خارج می‌شود و ۶ دیدار دیگر خود را در تهران برگزار می‌کند که همین مسئله جواد نکونام و هواداران استقلال را به قهرمانی امیدوارتر می‌کند.

البته بازی‌های استقلال هیچ کدام ساده به نظر نمی‌رسد و آنها باید با تیم‌هایی چون مس رفسنجان، ذوب آهن، گل گهر و...هم بازی کنند.

اگر استقلالی‌ها بتوانند نتایج بازی‌های رفت را در این ۹ هفته هم تکرار کنند شانس بسیار بالایی برای قهرمانی خواهند داشت اما در شرایط فعلی تیم‌هایی چون پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم اصلاً ناامید نبوده و منتظر لغزش استقلال هستند تا صدر جدول را از این تیم بگیرند.

در حال حاضر استقلال ۳ امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد ولی با توجه به اینکه ۹ هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده هیچ تضمینی برای قهرمانی وجود ندارد.

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار