کدخبر : 5503 تاریخ انتشار :
A

بهانه‌های بیهوده امیر قلعه‌نویی: شانس، مهم‌تر از تاکتیک؟!

بهانه‌های بیهوده امیر قلعه‌نویی: شانس، مهم‌تر از تاکتیک؟!

امیر قلعه‌نویی در گفت‌و‌گو با محمدحسین میثاقی بارها از آمار‌ و ارقامی سخن گفت که به قول خودش ما در آنها از همه تیم‌ها سر‌ تر بودیم.

به گزارش ورزش 360، امیر قلعه‌نویی در گفت‌و‌گو با محمدحسین میثاقی بارها از آمار‌ و ارقامی سخن گفت که به قول خودش ما در آنها از همه تیم‌ها سر‌ تر بودیم. درباره این موضوع بارها در رسانه‌ها صحبت شده اما انگار برای سرمربی تیم ملی این نکته کمتر اهمیتی دارد که به ساختن موقعیت بیشتر و آمار بهتر جام نخواهند داد.

ساخت موقعیت و ساختار درست تیمی در صورتی قابل دفاع است که به نتیجه منجر شود. چیزی که در برگه تاریخ ثبت می‌شود نتیجه انتهایی است و کسی بیست سال بعد از تعداد موقعیت‌های ما برابر فلان تیم صحبت نخواهد کرد

امیر قلعه‌نویی شب قبل با حضور در برنامه فوتبال برتر، ضمن عذرخواهی از مردم بابت نرسیدن به فینال و قهرمانی جام ملت‌ها، تقریبا ۹۰ درصد تقصیرها را به گردن توپ انداخت! 

سرمربی تیم ملی، با اشاره به اینکه پیش از بازی‌ مقابل قطر، این تیم را به درستی آنالیز کرده و ترکیب چیده شده، بر اساس شناخت کادر فنی از تیم ملی قطر بوده، عقیده داشت «اکرم عفیف را در تلگرام آنالیز کرده بودیم، فوتبال است دیگر، گل زد!» و «استراتژی ما مقابل قطر درست بود اما باختیم!». او همچنین افزود: «فوتبال است دیگر! کدام مربی می‌تواند آنالیز کند توپ ما به تیرک می‌خورد؟ساختار دفاعی ما در بازی با قطر کاملا درست بود.»

این صحبت‌های امیر قلعه‌نویی به یک نکته اشاره دارد و آن هم این است که شانس، نسبت به تاکتیک و استراتژی سهم بیشتری را ایفا خواهد کرد. شاید از این به بعد باید پیش از بازی‌های ملی، به جای تمرین و برنامه‌ریزی‌های استراتژیک، به دنبال ستاره بخت و اقبال و دست به دامن آن شدن باشیم!

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار