کدخبر : 3648 تاریخ انتشار :
A

حرفهای مهم و مبهم علیرضا جهانبخش

حرفهای مهم و مبهم علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش می‌گوید فاصله و اختلاف بین هواداران و تیم ملی در داخل تیم حس می‌شود.

به گزارش ورزش 360، دقایقی بعد از صحبت‌های رامین رضاییان در مورد منتقدان از تیم ملی، علیرضا جهانیخش نیز در این باره صحبت کرد. 

او در ابتدا گفت: من همیشه موافق انتقاد هستم اما ما یک ماه خیلی سخت خواهیم داشت. همه ما یک هدف داریم که قهرمانی تیم ملی است، من همانطور که گفتم امیدوارم اصحاب رسانه و مردم از تیم ملی حمایت کنند. من به نمایندگی از بچه‌ها قول میدهم که تمام تلاشمان را برای موفقیت انجام بدهیم. 

کاپیتان امروز تیم ملی ادامه داد: در آخر تلاش ما برای شادی مردم است. امیدوارم پوشش اخبار مثبت باشد و خواهش میکنم کارشناسان هم حمایت کنند. این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. امروز بازی خوب پیش نرفت. 

جهانبخش همچنین گفت: فضای مجازی اسمش روی آن هست، متاسفانه جریاناتی در این مدت اتفاق افتاد که باعث شد بین مردم و تیم ملی و اختلاف فاصله افتاد. این چیزی است که بین بچه‌ها حس می‌شود اما مردم باهوش هستند و همیشه ما را حمایت کردند.

او با درخواست از مردم عنوان کرد: ما به انرژی و دعای مردم احتیاج داریم و امیدوارم ما را تنها نگذارند.

من ترجیحم این است که بازی به بازی پیش برویم. خیلی‌ها از مرحله حذفی صحبت می‌کردند اما دیدید که بازی هنگ کنگ چقدر سخت شد. 

او در مورد قدرت حریفان و احتمال رویارویی با ژاپن در مرحله حذفی عنوان کرد: من میگویم همه تیم‌ها قابل احترام هستند و بازی راحت وجود ندارد. عراق ژاپن را برد و کسی انتظارش را نداشت. همه تیم‌ها قصد دارند نشان بدهند شرایط خوبی دارند و واقعا هم از نظر امکانات و مالی شرایط خوبی دارند. 

وی افزود: ما همیشه در کشورمان از نظر بازیهای دوستانه و امکانات شرایط خوبی نداشتیم. این تیم آرزوهای بزرگی دارد و خداراشکر که اینطور بازی برای ما در مرحله گروهی اتفاق افتاد. برویم آنالیز کنیم و از اشتباهاتمان درس بگیریم. 

جهانبخش در پاسخ به ابراز علاقه گلر استرالیا به خود در مصاحبه‌اش اظهار داشت: متی رایان همیشه دوست خوب  من بوده و همیشه برای او آرزوی موفقیت دارم و تنها دیداری که برای او آرزوی موفقیت ندارم، روزی است که مقابل هم باشیم.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار