کدخبر : 3270 تاریخ انتشار :
A

پاتک فرهاد مجیدی به فهرست خرید استقلال

پاتک فرهاد مجیدی به فهرست خرید استقلال

احتمال جدایی قرضی اللهیار صیادمنش از هال‌سیتی برای کسب فرصت بازی بیشتر دور از ذهن نیست.

به گزارش ورزش 360، اللهیار صیادمنش یکی از ناکام‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران در فصل جاری به شمار می‌رود. صیادمنش که برای سومین‌فصل متوالی در تیم هال‌سیتی کار خود را دنبال می‌کند، نتوانسته خود را در قامت مهاجم اصلی در ترکیب هال‌سیتی ببیند و بیش از آنکه برای این تیم انگلیسی در سطح دوم رقابت‌های باشگاهی این کشور به میدان برود، نیمکت‌نشین و حتی سکونشین بوده و همین مسئله باعث شده تا بحث جدایی او از هال‌سیتی به میان آید و گمانه‌زنی‌های پرشماری در این‌باره شکل گیرد.

صیادمنش که امید زیادی برای درخشش در جام جهانی 2022 قطر داشت، بعد از مصدومیت به‌وجود آمده، نتوانسته به فرم درخشان خود بازگردد و نگاهی به کارنامه او در فصل جدید نشان می‌دهد که تنها 3 بار در قامت یار تعویضی توانسته برای تیم هال‌سیتی به میدان برود و تنها 21 دقیقه بازی برای تیم انگلیسی در کارنامه او به چشم می‌خورد! او که جمعاً در طول 2.5 فصل حضورش در تیم هال‌سیتی توانسته 35 بازی انجام بدهد، 3 بار موفق به گلزنی برای تیمش شده و ساخت 2 گل در کارنامه‌اش به چشم می‌آید، تا سال 2026 تحت قرارداد باشگاه هال‌سیتی است و به نظر می‌رسد که راه چاره‌ای جز جدایی قرضی از این تیم برای کسب فرصت بازی بیشتر ندارد.

صیادمنش و نمایش‌های درخشان در نقش یارِ قرضی!

مهاجم 22 ساله فوتبال ایران که از شانس حداقلی برای حضور در جام ملت‌های آسیا برخوردار است و با توجه به غیبت او در فهرست تیم ملی در ماه‌های گذشته، بعید به نظر می‌رسد که گزینه موردپسند امیر قلعه‌نویی برای حضور در جام ملت‌ها باشد، در تیم‌های مختلفی از جمله فنرباغچه ترکیه، زوریا لوهانسک اوکراین و استانبول‌اسپور ترکیه در سالیان اخیر حضور یافته که دوران حضورش در زوریا و استانبول‌اسپور به صورت قرضی بود و او به‌واسطه سکونشینی‌های سریالی در تیم فنرباغچه، تصمیم گرفت تا دو تجربه حضور در فوتبال باشگاهی ترکیه و اوکراین را به‌دست آورد.

اللهیار صیادمنش احتمالاً به‌واسطه نیمکت‌نشینی‌های پرشمارش در تیم هال‌سیتی و عدم کسب فرصت کافی برای حضور در ترکیب این تیم، تصمیمی مشابه دوران حضورش در فنرباغچه خواهد گرفت و گفته می‌شود که او قرار است در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی، از تیم انگلیسی به صورت قرضی جدا شود و در تیم دیگری فوتبال خود را دنبال کند. صیادمنش که در دوران حضور قرضی‌اش در تیم زوریا لوهانسک اوکراین عملکردی خیره‌کننده داشت و توانست 15 بار در نقش گلزن بدرخشد و پایه‌گذار 7 گل هم برای این تیم بود، امیدوار است بتواند بعد از جدایی قرضی از هال‌سیتی، مسیری مشابه را برود و روزگار خوشی را بگذراند.

اللهیار، دومین شاگرد ایرانی فرهاد در اتحاد کلبا؟

مهاجم هال‌سیتی البته هنوز جدایی قرضی‌اش از این تیم قطعی نشده اما با این‌حال گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده کاری صیادمنش به گوش می‌رسد و گفته می‌شود احتمالاً مقصد بعدی اللهیار صیادمنش، یک تیم عربی خواهد بود و در این‌باره رسانه‌ها احتمال حضور او در تیم اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی را داده‌اند! رسانه انگلیسی هال‌دیلی با انتشار خبری نسبت به احتمال جدایی صیادمنش از هال‌سیتی اشاره کرده و در خبر خود توضیح داده که باشگاه اماراتی اتحاد کلبا به دنبال جذب این مهاجم ایرانی است!

کلبایی‌ها در بازار تابستانه موفق به جذب قرضی مهدی قایدی از شباب‌الاهلی امارات شدند و حالا اضافه شدن اللهیار صیادمنش می‌تواند فاز تهاجمی این تیم اماراتی را تقویت کند؛ به‌ویژه آنکه قایدی به فرم ایده‌آل رسیده و در هفته‌های گذشته نمایش‌های درخشانی را از خود به جای گذشته است. جالب آنکه قایدی و صیادمنش در دوره سرمربیگری وینفرد شفر در استقلال و در لیگ هفدهم با یکدیگر همبازی بودند و عملکرد درخشانی را هم از خود به جای گذاشتند و حالا زوج‌سازی دوباره این چهره‌های استقلالی این‌بار در اتحاد کلبا می‌تواند خبر خوشی برای فرهاد مجیدی باشد. حدود یک ماه دیگر پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و باید دید آیا این انتقال پرسروصدا انجام خواهد شد یا مطرح شدن یک پیشنهاد غیرآسیایی می‌تواند آینده کاری صیادمنش را تغییر بدهد و او را در مسیر تازه‌ای قرار بدهد.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار