کدخبر : 16841 تاریخ انتشار :
A

مصائب گاریدو در پرسپولیس

مصائب گاریدو در پرسپولیس

شاگردان خوان‌ گاریدو این روزها سخت درحال تمرین هستند تا برای شروع لیگ آماده شوند.

به گزارش ورزش 360، برنامه لیگ نشان می‌دهد سرخپوشان از همان ابتدای مسابقات باید در بهترین شرایط خود باشند و بعد از انجام سه بازی و فیفادی نیز این تیم باید وارد مسابقات لیگ نخبگان شود. این یعنی اینکه پرسپولیس باید خیلی زودتر از اینها تمریناتش را شروع و تیمش را تکمیل می‌کرد. در کل روند مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب سرمربی و بازیکنان مدنظرشان خیلی کند پیش‌رفت و حتی ترانسفر عبدالکریم حسن هم می‌توانست سه هفته پیش با همین مبلغ و شرایط انجام شود که در این قضیه هم تاخیر زیادی به وجود آمد. در حال حاضر پرسپولیس در دو پست دروازه و دفاع چپ نیاز مبرمی به جذب بازیکن دارد و باید دید پروسه جذب بازیکن در این پست که از چند هفته پیش آغاز شده درنهایت چه زمانی به سرانجام خواهد رسید. اما قدر مسلم تاوان تاخیرهایی که به وجود آمده گاریدو باید پس دهد؛ چراکه با شروع مسابقات لیگ و لیگ نخبگان این سرمربی است که باید پاسخگوی نتایج باشد. 

ناراحتی بازیکنان از احتمال لغو اردو

باشگاه پرسپولیس از تقریبا دوماه پیش برای اردوی سرخپوشان در هلند برنامه‌ریزی کرد و حسین بادامکی با حضور در این کشور از کمپ مورد نظر که از طریق یک اسپانسر در این کشور هماهنگ شده بود، بازدید به‌عمل آورد. در آن مقطع باشگاه پرسپولیس فکر می‌کرد اوسمار در این تیم ماندنی است و بازیکنان هم همگی قراردادشان را تمدید خواهند کرد. از این رو می‌توانند از دهم تیرماه دور جدید تمرینات خود را با نفرات کامل آغاز و بعد از دو هفته بدنسازی در تهران راهی هلند شوند اما رفتن اوسمار از پرسپولیس و متعاقب آن جدایی چند سرخپوش باعث شد همه برنامه‌های این تیم دچار مختل شود. اگرچه از چند هفته مانده به اتمام لیگ صحبت از مذاکره ستاره‌های پرسپولیس با تراکتور و عدم تمایل اوسمار برای ماندن در ایران به گوش می‌رسید. به هر شکل باشگاه پرسپولیس برای اینکه این تیم با تمامی نفراتش راهی هلند شود این اردو را چندبار به‌تاخیر انداخت. همین مساله باعث‌شده هلندی‌ها و شرکتی که این اردو را هماهنگ کرده‌اند از این مساله شاکی شوند و دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای را نپذیرند. در شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس به هلندی‌ها اعلام کرده‌اند نهم مرداد راهی این کشور خواهند شد و گویا به‌خاطر تکمیل نشدن نفرات تیم باز هم قصد دارند این اردو را به تاخیر بیندازند که هلندی‌ها حاضر به پذیرش آن نیستند. تاکید گاریدو این بوده و هست که تیم با تمامی نفراتش راهی هلند شود و این در شرایطی است که پرسپولیس هنوز در دو پست بازیکن جانشین برای بیرانوند و عبدالکریم جذب نکرده است. شایعه لغو اردوی هلند روز گذشته جدی‌تر از قبل شد و این مساله دلخوری بازیکنان مخصوصا بزرگ‌ترهای تیم را به همراه داشت. هرچند آنها اولین‌بار نیست با این شرایط مواجه می‌شوند و در 4 سال اخیر بیش از 5، 6 بار اردوی پرسپولیس در لحظه آخر لغو شده و در زمان مدیریت درویش این تیم فقط یک اردوی خارجی داشته که در نیم فصل گذشته در دبی بود. احتمالا اگر این اردو لغو شود واکنش گاریدو را هم به همراه خواهد داشت؛ چراکه او برای این اردو حسابی برنامه‌ریزی کرده است. ناگفته نماند فصل پیش در همین مقطع نیز این اتفاق تکرار شد و یحیی گل‌محمدی از اینکه چنین شرایطی برای تیمش به وجود آمد حسابی گلایه کرد. 

گاریدو مهاجم نوک می‌خواهد

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس تفکرات هجومی در ذهن دارد و می‌خواهد تیمش به روش‌های مختلف روی دروازه حریفان فشار آورده و به‌نوعی یکنواخت بازی نکند. در همین راستا او غیر از اینکه روی کناره‌ها مخصوصا دو مدافع کناری خیلی تاکید دارد که بازیکنان با کیفیت در تیمش بازی کنند در خط حمله هم مهاجمی را می‌خواهد که توانایی بالایی در امر گلزنی با روش‌های مختلف داشته و در عین حال تکنیکی و جنگنده باشد. درست مثل اوسمار که چنین بازیکنی را برای تیمش در خط حمله می‌خواست. به نظر می‌آید گاریدو در بین مهاجمانی که در اختیار دارد این توانایی را نمی‌بینید یا حداقل یک نفر آنها به بازیکنی که او می‌خواهد نزدیک هستند. سرمربی اسپانیایی از مسئولان باشگاهش خواسته بعد از نهایی جذب یک مدافع چپ و یک دروازه‌بان تمرکز خود را روی جذب مهاجم قرار دهند. گویا خود گاریدو مهاجمی برای تقویت خط حمله تیمش مدنظر دارد و به‌زودی نام او را به باشگاه معرفی خواهد کرد. ناگفته نماند که مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان اعتقاد دارند باید سقف قرارداد را رعایت کرده و از این رو نباید خیلی خریدهای گران‌قیمتی داشته باشند. 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار