کدخبر : 15383 تاریخ انتشار :
A

مهدی تیکدری نژاد: با تمام توان برای این تیم بازی می‌کنم

مهدی تیکدری نژاد: با تمام توان برای این تیم بازی می‌کنم

مدافع راست فصل گذشته گل‌گهر با مدیران باشگاه استقلال جلسه داشت.

به گزارش ورزش 360 مهدی تیکدری پس از حضور در باشگاه استقلال گفت:امروز جلسه‌ای را با مدیران باشگاه استقلال برگزار کردم اما هنوز قرارداد نبستم و طی یکی، دو روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد. در سال‌های اخیر همیشه بحث حضور در استقلال مطرح بود و امروز هم به توافقات خوبی با مدیران باشگاه استقلال دست یافتم.»

استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ در ایران محسوب می‌شوند و هر بازیکنی آرزوی حضور در این دو باشگاه را دارد.»

از همین جا این قول را به هواداران استقلال می‌دهم که با نهایت توانم برای این تیم بازی کنم. امیدوارم بتوانم قراردادم را با استقلال امضا کنم و به اهدافی که دارم دست‌یابم.»

این مدافع راست 27 ساله که تجربه حضور در مس کرمان و تراکتور را هم در کارنامه دارد، سال گذشته و در نیم‌فصل قبل هم مورد توجه جواد نکونام بود که عدم رضایت باشگاه گل‌گهر مانع از انتقالش به استقلال شد، اما حالا با اتمام قراردادش با تیم سیرجانی به راحتی پای میز مذاکره با آبی‌ها نشست.

تیکدری که گمانه‌زنی زیادی پیرامون حضورش در یکی از تیم‌های استقلال یا پرسپولیس بود، امروز در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد و جلسه‌ای برگزار کرد و مذاکرات مثبتی داشت.

استقلال تا کنون میلاد زکی‌پور و محمدحسین اسلامی را جذب کرده و فعالیت خوبی در نقل و انتقالات تابستانی داشته که در تلاش است به دلیل مصدومیت کوین یامگا و خروج احتمالی میلاد فخرالدینی، سمت راست خود را تقویت کند و مهدی تیکدری را به خدمت بگیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار