کدخبر : 23212 تاریخ انتشار :
A

قانون درباره اعتراف رشوه دادن علیرضا بیرانوند چه می‌گوید؟

قانون درباره اعتراف رشوه دادن علیرضا بیرانوند چه می‌گوید؟

علیرضا بیرانوند در خطر محرومیت حداقل ۱۲ ماهه قرار دارد!

به گزارش ورزش 360، علیرضا بیرانوند خودش برای خودش دردسر درست کرد. او برای اینکه درگیری‌اش با مدیران پرسپولیس را زمین بزند تا با آنها تسویه حساب کند، اعترافی جنجالی درباره شیرینی ۵ میلیاردی به هیات مدیره پرسپولیس انجام داد که حالا او را در آستانه محرومیت حداقل ۱۲ ماهه قرار داده است.

کمیته انضباطی بلافاصله بعد از اظهارات ترسناک بیرانوند او را احضار کرد  و ماده ۷۲ مقررات انصباطی به صراحت درباره جرم بیرانوند جریمه او را مشخص می‌کند.

 ماده 72- فساد و سوء استفاده از موقعیت

بند دو: هرکس که اصالتاً یا ازطرف شخص ثالث از طریق اعطاء یا تعهد یا پیشنهاد امتیازات یا وعده های نامشروع و غیر موجه یا رشوه به مقامات رسمی یا کارمندان فدراسیون یا هیات ها ، بازیکنان یا مقامات رسمی باشگاه ها ، تلاش نماید که ایشان را به نقض اساسنامه ، مقررات ، آیین نامه ها ، بخشنامه ها و دستورالعمل های فیفا ، کنفدراسیون فوتبال آسیا یا فدراسیون فوتبال ترغیب یا تحریک نماید به محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی برای حداقل دوازده ماه بعلاوه حداقل دوازده ماه محرومیت از ورود به کلیه ورزشگاه های کشور و جریمه نقدی به میزان حداقل دویست میلیون ریال ، محکوم خواهد شد.

بند ۳: درخواست کننده ( مستقیم و غیر مستقیم ) یا قبول کنند موارد فوق ( مستقیم و غیر مستقیم ) نیز به حداقل دوازده ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی بعلاوه حداقل دوازده ماه محرومیت از ورود به کلیه ورزشگاه های کشور و جریمه نقدی به میزان حداقل دویست میلیون ریال محکوم خواهد شد.

بند ۴: در صورت شدت تخلف یا در صورت تکرار هر یک از تخلفات فوق ، متخلف به محرومیت همیشگی از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم خواهد شد.

بند ۵: اهداء ، دریافت یا مبادله اشیاء نمادین و سمبلیک که ارزش مالی قابل توجهی نداشته باشند به عنوان یادبود بلامانع است اما اهدا یا دریافت وجه نقد ، در هر حال ممنوع است .

photo_2024-10-06_22-33-17

با توجه به ادعای رسمی بیرانوند برای رشوه دادن توسط خود این بازیکن خطر محرومیت برای او جدی است! او چه این ادعا را اثبات کند چه نکند حتما باید محروم شود. مگر اینکه باز هم بخواهند از جایی مثل پرونده فسخ در کمیته تعیین وضعیت فشار بیاروند که به پرونده رشوه که توسط خود بیرانوند اعتراف شده نباید رسیدگی کنید و پرونده باید ماست مالی شود! 

آن وقت دیگر باید فاتحه این فوتبال را به صورت رسمی خواند!

 

@FarhikhteganSport

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار