کدخبر : 15354 تاریخ انتشار :
A

هیات قطری به ساختمان پرسپولیس آمدند!

هیات قطری به ساختمان پرسپولیس آمدند!

اصرار باشگاه پرسپولیس برای ماندن عبدالکریم حسن هیئتی از باشگاه العربی را به تهران کشاند.

به گزارش ورزش 360، «العربی برای رضایت نامه عبدالکریم حسن به تهران آمد»، این گزارش امروز (شنبه) نشریه الرایه قطر از حضور نمایندگان باشگاه قطری در ایران برای کسب رضایت باشگاه پرسپولیس است.عبدالکریم حسن یکی از مدافعان کلیدی سرخ پوشان پایتخت در رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر کشورمان به شمار می‌آید.

مدافع سابق تیم ملی قطر زمستان گذشته با قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس ملحق شد.حسن یک سال دیگر با سرخ پوشان قرارداد دارد. رسانه‌های قطری هفته گذشته از توافق این بازیکن با الوکره خبر دادند ولی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این بازیکن قرارداد دارد و پیشنهاد قطری‌ها را رد کرده است.

نشریه قطری می‌نویسد که هیئت اعزامی از باشگاه العربی در تهران با مسئولان باشگاه پرسپولیس جلسه گذاشته تا رضایت نامه عبدالکریم حسن را برای حضور در این تیم کسب کند.بر اساس گزارش رسانه قطری، باشگاه العربی تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند برای جذب حسن رضایت باشگاه پرسپولیس را بگیرد چون روی این بازیکن در خط دفاعشان حساب باز کرده است.

Untitled

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار