کدخبر : 11864 تاریخ انتشار :
A

کم اشتباه‌ترین هفته لیگ برتر کدام هفته بود؟

کم اشتباه‌ترین هفته لیگ برتر کدام هفته بود؟

بیست و هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود. حساسیت این هفته‌ها باعث شده تا تمرکز بر روی داوری‌های لیگ به حداکثر خود برسد.

به گزارش ورزش 360، حیدر سلیمانی پیشکسوت داوری فوتبال در خصوص داوری‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: من بازی‌های این هفته رو بررسی کردم و با توجه به قضایا فساد در باشگاه کرمانی هفته بیست و هشتم کم اشتباه‌ترین هفته لیگ برتر بود چرا که اشتباهات تاثیرگذاری مثل پنالتی یا اخراج بازیکنی توسط داوران صورت نگرفت و داوران قضاوت‌های بسیار خوبی داشتند و نسبت به هفته های گذشته کم ترین اشتباهات رخ داد.

او در خصوص هجمه‌ها علیه داوران بیان کرد: برخی‌ها در فضای مجازی علیه داوران شیطنت‌های می‌کنند، اما شاید چون هفته‌های پایانی لیگ برتر است و داوران تحت رصد هستند داوران سعی کردند قضاوت‌های بهتری داشته باشند و به همین دلیل اشتباهات کمتری داشتند. در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان عبدالکریم حسن وقتی شوت می‌زند و دروازه بان آن را دفع می‌کند عیسی آل کثیر در موقعیت آفساید قرار دارد، اما او مانع دفع توپ توسط مدافع می‌شود و توپ به کرنر می رود  به همین دلیل در این موقعیت تاثیرگذار است و کمک داور به درستی پرچم زد.

سلیمانی ادامه داد:  استقلالی‌ها هم در بازی با نساجی مدعی بودند که باید یک خطای پنالتی به نفع آن‌ها گرفته می‌شد، اما باید عمل هل دادن در محوطه جریمه رخ بدهد و چون فشاری توسط مدافع نساجی وارد نشده است پس این برخورد پنالتی نبوده است و در واقع این صحنه یک برخورد عادی در فوتبال است. در حال حاضر ۲ تیم صدرنشین و تیم‌های کاندیدای سقوط به دلیل جایگاه شان به داوری‌ها اعتراض می‌کنند.

پیشکسوت داوری ایران در خصوص صحبت‌های علی خسروی مبنی بر تهدید او توسط برخی افراد گفت: به دلیل توهین‌های که در فضای مجازی به من شده است کامنت‌هایم را در صفحه شخصی ام بسته ام و خیلی‌ها  نیز مرا تهدید کرده اند که آدرس خانه ات و محل کارت را بلد هستیم، اما آقای خسروی که از داوران خوب ما بوده است به نظرم نباید این صحبت‌ها را در فضای مجازی مطرح می‌کرد و باید این موارد را جمع آوری و علیه این افراد شکایت می‌کرد. ایشان در اداره‌ای کار می‌کند که بسیاری از افراد ورزشی به آنجا رفت و آمد دارند، اما در صورتی که او مدارکی دارد باید آن‌ها را به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه کند و در صورتی که این کمیته‌ها اقدامی نکردند او می‌تواند این موارد را در دادگاه مطرح کند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: ما نیز در دوران قضاوت مان با پیشنهاداتی توسط برخی دلالان در محل‌ تمریناتمان که اکثر در پارک‌ پردیسان بود مواجه می‌شدیم و گاهی من و سایر داوران با این افراد دچار زد و خورد می شدیم و این موارد را به حراست فدراسیون فوتبال گزارش می‌کردیم.

 

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار