کدخبر : 4672 تاریخ انتشار :
A

عجیب‌ترین اتفاق والیبالی سال: مربیان وارد زمین شدند!

عجیب‌ترین اتفاق والیبالی سال: مربیان وارد زمین شدند!

لیگ والیبال لهستان شاهد یکی از عجیب‌ترین اتفاقات ممکن بوده است.

به گزارش ورزش 360، زاکسای لهستان به عنوان قهرمان دو دوره اخیر والیبال لیگ قهرمانان اروپا عجیب‌ترین روزهای ممکن را سپری می‌کند. این تیم از ابتدای فصل با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم کرده که این موضوع باعث شده آن ها نتوانند موفقیت سال‌های قبل را تکرار کنند و حتی در بحران نیز قرار بگیرند.  

مهم‌ترین مشکل تیم لهستانی در این فصل مصدومیت‌های پیاپی بوده است. ستاره های سطح اول این تیم دائما با آسیب دیدگی مواجه بوده‌اند و همه این مسائل دست به دست هم داده‌ که این تیم وارد یک بحران عمیق شود. 

زاکسا این فصل به قدری بد نتیجه گرفت که اخیرا سرمربی سرشناس یعنی توماس ساملوو از هدایت این تیم کنار گذاشته شد. آن ها در جمع هشت تیم اول لیگ لهستان خارج شده‌اند و از جام حذفی این کشور نیز کنار رفتند. 

اما اتفاقات عجیب این فصل قهرمان اروپا به باورنکردنی‌ترین شکل ممکن تکمیل شد. این تیم در حالی در چارچوب لیگ لهستان مقابل رسوویا شکست خورد که مشکلات داخل بازی و کمبود بازیکنان باعث شد که آن‌ها از جاستین زیولکوفسکی و کریستوف زاپلاکی بدنساز و کارمند باشگاه در این مسابقه استفاده کنند.  جالب این که آنها در زمان حضور در زمین عملکرد بدی هم نداشتند اما چنین اتفاقی در والیبال و آن هم باشگاه سطح اولی مثل زاکسا باورکردنی نیست.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار