کدخبر : 6177 تاریخ انتشار :
A

تاجگذاری مجدد هادی چوپان در جهان

تاجگذاری مجدد هادی چوپان در جهان

هادی چوپان در آرنولد کلاسیک 2024 به قهرمانی رسید.

به گزارش ورزش 360، هادی چوپان بدنساز سرشناس ایرانی در مسابقات بدنسازی آرنولد کلاسیک 2024 به قهرمانی رسید.

گرگ ایرانی بعد از دومی در مستر المپیا 2023، بعد از 5 سال تصمیم به حضور در مسابقاتی به جز مستر المپیا گرفت و چندی پیش و بعد از معطلی دو هفته‌ای در دبی، موفق شد با دریافت ویزای آمریکا، راهی این کشور شود.

هادی چوپان در آمریکا زیر نظر هنی رامبد به تمرینات خود ادامه داد و در نهایت با پکیج بدنی شگفت انگیز و بهبود یافته نسبت به مستر المپیا، روی استیج آرنولد کلاسیک ظاهر شد و به قهرمانی رسید.

سامسون داودا اصلی ترین رقیب هادی چوپان در آرنولد کلاسیک 2024 بود.

photo_2024-03-03_07-15-58

نتایج نهایی آرنولد کلاسیک 2023

رقابت دسته اوپن آرنولد کلاسیک 2024 در دو شب برگزار شد. در شب نخست و در پیش داوری دسته اوپن، هادی چوپان کات تر و کاندیشن تر از همیشه روی استیج رفت و به وضوح نسبت به سامسون داودا برتری داشت. این روند در شب پایانی نیز ادامه یافت و هادی چوپان بدون دردسر خاصی به قهرمانی در این رقابت بزرگ بدنسازی رسید.

نتایج نهایی آرنولد کلاسیک 2024 به شرح زیر است:

1- هادی چوپان

2- سامسون داودا

3- رافائل براندائو

4- جان دلاروزا

5- جیمز هالینگزهد

6- آکیم ویلیامز

گرگ ایرانی پیش از این سه بار موفق به شکست دادن سمسون شده بود و برای چهارمین بار وی را شکست داد. همچنین هادی چوپان با قهرمانی در اوهایو، تبدیل به پنجمین بدنسازی شد که بعد از رونی کلمن، جی کاتلر، دکستر جکسون و برندون کوری، سابقه قهرمانی در مستر المپیا و آرنولد کلاسیک را داشته است.

او همچنین در کنار بدنسازانی چون کوین لورون، فلکس ویلر و ویلیام بوناک قرار گرفت، بدنسازانی که در اولین حضور خود در آرنولد کلاسیک، قهرمانی را تجربه کرده‌اند.

هادی چوپان دو هفته دیگر نیز در رقابت آرنولد کلاسیک بریتانیا 2024 حضور خواهد یافت و سامسون داودا در آن استیج نیز رقیب اصلی هادی چوپان خواهد بود.

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار