کدخبر : 5937 تاریخ انتشار :
A

بازی هادی چوپان با دمبل 90 کیلویی

 بازی هادی چوپان با دمبل 90 کیلویی

هادی چوپان در فاصله چند روز تا آرنولد کلاسیک 2024 نیز تمرینات سنگین خود را ادامه داده است.

به گزارش ورزش 360، تنها 6 روز تا آغاز مرحله پیش داوری دسته اوپن آرنولد کلاسیک 2024 باقی مانده و شرکت کنندگان در این رقابت بدنسازی هیجان انگیز، اندک اندک در حال حضور در اوهایو هستند.

در این میان، رافائل براندائو و مارسلو دی آنجلیس بامداد یکشنبه به آمریکا رسیدند و سامسون داودا نیز ساعاتی پیش به مربی خود، میلوس سارسف ملحق شد.

هادی چوپان به عنوان مدعی اصلی قهرمانی از مدتی پیش راهی آمریکا شده و طی روزهای اخیر تمرینات خود را زیر نظر هنی رامبد ادامه داده است.

علی رغم زمان اندکی که تا آغاز مسابقات مانده، هادی چوپان همچنان به تمرینات سنگین خود ادامه می‌دهد. هنی رامبد مربی هادی بامداد یکشنبه و دقیقا یک هفته مانده تا آغاز پیش داوری دسته اوپن، ویدئویی را به طور زنده از بخشی تمرین هادی چوپان به اشتراک گذاشت. 

تمرینی که بخشی از روز تمرینی پشت هادی چوپان بوده و هادی چوپان را در حال حرکت زیربغل دمبل خم با دمبل 90 کیلویی نشان می‌دهد. تمرینی به غایت سنگین و در فاصله کوتاه تا استیج و البته در فاز کات!

برخلاف اغلب بدنسازانی که در فاز کات چندان روحیه شادی ندارند، هادی چوپان در این ویدئو کاملا شاهد و سرحال دیده شده است.

واکنش‌ها به تمرینات سنگین هادی چوپان

این تنها تمرین سنگین رسانه‌ای شده هادی چوپان در روزهای اخیر نبوده است. در واقع گرگ ایرانی بعد از در جمع بدنسازانی بوده که به طور پیوسته تمرینات و آپدیت‌های بدنی خود را به اشتراک گذاشته و طی یک هفته اخیر، گرگ ایرانی 4 ویدئو از تمرینات خود را منتشر کرده است.

تمریناتی که با واکنش رسانه‌های بین المللی بدنسازی مواجه شده و اخیرا فواد ابیاد و دوستانش در پادکست «برو چت» به آن اشاره کرده اند. در بخشی از اپیزود اخیر این پادکست، ابیاد ویدئوی حرکت تمرینی اسکوات با دستگاه اسمیت هادی چوپان را پخش کرد و ایان والیر و پال لازن دو پای ثابت این پادکست به آن واکنش نشان دادند.

ابیاد: خیلی ترسناکه لازن: نگاش کن، پر از انرژیه، هیچ مشکلی نداره ابیاد: این واسه 9 روز قبل از مسابقه است والیر: هانی داره به هادی این اجازه رو میده که به روش خودش تمرین کنه. اون احتمالا با فرم حرکت و وزنه‌ها موافق نیست و بهش اجازه میده که کار خودش رو بکنه ابیاد: تو همین وضع هم داره میخنده، انگار میگه من اوکی‌ام، ادامه میدم. مثل یه جونوره. این واسه من بدنسازی اولد اسکوله.

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار