کدخبر : 4772 تاریخ انتشار :
A

هرکول ایرانی دنیای بدنسازی را شگفت زده خواهد کرد

هرکول ایرانی دنیای بدنسازی را شگفت زده خواهد کرد

بهروز تابانی بدنساز ایرانی سنگین وزن بار دیگر با انتشار یک آپدیت بدنی جدید خبرساز شده است.

 

به گزارش ورزش 360، بهروز تابانی بدنساز شایسته ایرانی که دو دوره اخیر مستر المپیا را به دلیل عدم صدور ویزای آمریکا از دست داده، این روزها در حال آماده سازی برای حضور پرقدرت در مسابقات بدنسازی سال 2024 است.

هرکول ایرانی در تلاش برای حضور در دو رقابت امپرو کلاسیک اسپانیا و فلکس ویکند ایتالیا است، دو رقابتی که در روزهای پایانی بهار و روزهای ابتدایی تابستان 1403 برگزار خواهند شد.

این بدنساز ایرانی با حضور در این دو رقابت در تلاش خواهد بود تا با دریافت ویزای شنگن، اعتبار پاسپورت خود را افزایش داده و مسیر دریافت ویزای آمریکا را هموارتر کند.

زیر نظر میلوس سارسف، بهروز تابانی پیشرفت بدنی شگفت انگیزی داشته و این پیشرفت به طور پیوسته در سال‌های اخیر ادامه داشته است. حال اما بهروز اهداف بزرگتری دارد، شگفتی سازی در فصل 2024.

بهروز تابانی نیز به مانند تمام بدنسازان زیر نظر میلوس سارسف به طور پیوسته آپدیت‌های بدنی و تمرینات خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد و اخیرا حتی برخی جلسات تمرینی خود را به طور زنده برای مخاطبانش پخش کرده است.

در جدیدترین آپدیتی که بهروز تابانی به اشتراک گذاشته، او با سه فیگور ریلکس، جفت بازو و لت از جلو دیده می‌شود. فیگورهایی که به نظر می‌رسد پیشرفت در آنها از برنامه‌های اصلی تابانی و سارسف در سال 2024 است.

در فیگور ریلکس از جلو، بهروز تابانی با ایکس فوق العاده مشاهده شده است. باید توجه داشته باشیم که پکیج دست‌های بهروز تابانی در میان بهترین‌های جهان است، با این حال پیشرفت ادامه دار او در فیگور جفت بازو از جلو کاملا مشاهده است. او همواره زیربغل‌های خوبی داشته، موضوعی که ریشه در ژنتیک ناب تابانی‌ها دارد. کمر او همچنان باریک دیده می‌شود و حجم عضلات پای او افزایش چشم گیری داشته، هر چند همچنان نیاز به پیشرفت بیشتر در این بخش احساس می‌شود.

بهروز تابانی بدنسازی است که نقطه ضعف خاصی در پکیج بدنی خود ندارد و در واقع تنها ایراد بدنی که به او گرفته شده، نیاز به افزایش سایز به خصوص در پایین تنه و به طور کلی عضلات در فیگورهای جلو است.

او در فیگورهای پشت از جمله بدنسازان سطح یک جهان است و میلوس سارسف حتی در مقطعی عضلات پشت او را با درک لانسفورد، قهرمان مستر المپیا 2023، مقایسه کرده است. تابانی همچنین در فیگورهای جانب نیز وضعیت خوبی دارد و در واقع با بهبود پکیج بدنی خود در فیگورهای جلو، به یک هارمونی خاص خواهد رسید.

ژنتیک اولین فاکتور مهم موفقیت در ورزش بدنسازی است، نعمتی که بهروز تابانی به بهترین شکل از آن بهره مند است. تابانی خیلی زود به کات ایده آل رقابت می‌رسد و حتی در شرایط پراسترس پیش از مستر المپیا که بهروز به طور پیوسته بین ایران، ارمنستان و امارات در حال پرواز بود و تنش‌های عصبی شدیدی را تجربه می‌کرد، در روزهایی که چند مصدومیت را تجربه کرده بود و در نهایت برای دومین سال متوالی مستر المپیا را از دست داد، شاهد پکیج بدنی استثنائی او در رومانی بودیم، رقابتی که تابانی نفر سوم مستر المپیا را در آن به طور شگفت انگیزی به چالش کشید.

برای مخاطبان ایرانی، بهروز تابانی کاملا آشنا است، اما مخاطبان بین المللی بدنسازی، هنوز به پتانسیل بدنی عجیب و غریب او به طور کامل پی نبرده‌اند. 2024 یک سال متفاوت برای این بدنساز ایرانی خواهد بود و بهروز تابانی با حل مشکل ویزا، قطعا معادلات زیادی را در مستر المپیا بهم خواهد زد. او هنوز در ابتدای یک مسیر طولانی است و قطعا اغراق نیست اگر بگوییم او به زودی مدعی قهرمانی در بزرگترین رقابت بدنسازی سال خواهد بود.

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار