کدخبر : 4723 تاریخ انتشار :
A
آتش بازی گرگ ایرانی در دبی

آپدیت بدنی وحشتناک هادی چوپان

آپدیت بدنی وحشتناک هادی چوپان

هادی چوپان روز گذشته جدیدترین آپدیت بدنی خود در فاصله 4 هفته تا آرنولد کلاسیک اوهایو 2024 را به اشتراک گذاشت.

به گزارش ورزش 360، سال 2024 یک سال غیرنرمال برای هادی چوپان است و این بدنساز سرشناس ایرانی بعد از سال‌ها حضور حداقلی در مسابقات، تصمیم به شرکت در دو استیج انتخابی مستر المپیا 2024، آرنولد کلاسیک اوهایو و بریتانیا گرفته است.

هادی چوپان برای اولین حضور در استیج بزرگی چون آرنولد کلاسیک را تجربه خواهد کرد و در تلاش است تا به لیست بدنسازانی چون رونی کلمن، جی کاتلر، دکستر جکسون و برندون کوری که تجربه قهرمانی در مستر المپیا و آرنولد کلاسیک را داشته‌اند اضافه شود.

 

گرگ ایرانی اخیرا راهی دبی شده و تمرینات خود را در این شهر ادامه می‌دهد. او بعد از حضور در دبی رویه‌ای که بعد از مستر المپیا 2023 داشته را ادامه داده و به طور پیوسته آپدیت‌های بدنی و تمرینات خود را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد.

او عصر روز شنبه 15 بهمن آپدیت بدنی جدید خود را به اشتراک گذاشت و بار دیگر دنیای بدنسازی را شگفت زده کرد.

سامسون داودا رقیب اصلی هادی چوپان در هر دو رقابت اوهایو و بریتانیا خواهد بود و از چند هفته پیش شاهد کری‌خوانی‌های محسوس و نامحسوس بین این دو بدنساز بوده‌ایم. تقریبا بعد از هر آپدیت بدنی سامسون داودا، هادی چوپان نیز اقدام به انتشار آپدیت بدنی جدیدی کرده و این گونه به او جواب داده است.

آپدیت جدید هادی نیز به نظر می‌رسد در همین راستا باشد. او در این ویدئو، عضلات پشت خود در فیگور لت از پشت و جفت بازو از پشت را نمایش گذاشته و سپس با فیگورهای راند تقارن (چرخش‌های یک چهارم) دیده می‌شود.

ببببب

دو فیگور پشت، فیگورهایی هستند که حتی نزدیکان سامسون داودا نیز امیدی به برتری وی مقابل هادی چوپان در آنها ندارند. گرگ ایرانی که در سال‌های اخیر ضخامت زیادی به عضلات پشت خود اضافه کرده در این فیگورها شگفت انگیز دیده می‌شود. در فیگور لت از پشت هادی کاملا عریض دیده شده و کیفیت بالای عضلات سرشانه و زیربغل‌های وی نمایان است. همچنین کات باسن نیز در این نما قابل مشاهده است.

در فیگور جفت بازو از پشت، نیز جزئیات زیادی در پکیج عضلات پشت هادی دیده می‌شود و به نظر می‌رسد گرگ ایرانی نه تنها در حال آماده شدن برای دو استیج پیش رو است، بلکه از همین حالا در تلاش برای کم کردن فاصله خود با درک لانسفورد در این فیگور است.

هادی همچنین فیگورهای راند تقارن را هم به اشتراک گذاشته، فیگورهایی که تریک الگیندی داور مستر المپیا اخیرا از اهمیت بالای آن گفته بود. «کاندیشنینگ گرگ نشان» در تک تک لحظات این ویدئو قابل مشاهده است و به نظر می‌رسد شاهد تکه‌پاره‌ترین هادی چوپان تاریخ در اوهایو خواهیم بود.

هادی چوپان در کپشن پست اینستاگرامی خود نوشته:

سلام برادر، خسته‌ام، بیا شروع کنیم!

این گرسنه‌ترین نسخه گرگ ایرانی است، بدنسازی که برای حضور در استیج ثانیه شماری می‌کند.

گرگ ایرانی برای حضور در دو استیج آرنولد کلاسیک اوهایو 2024 و آرنولد کلاسیک بریتانیا 2024 آماده می‌شود. دو استیجی که جذابیت زیادی برای بدنسازان دارد. آرنولد کلاسیک اوهایو سال گذشته جایزه قهرمان دسته اوپن را به 300 هزار دلار افزایش داد تا بعد از مستر المپیا بالاترین جایزه یک رقابت بدنسازی را با فاصله 100 هزار دلاری ارائه دهد.

حال آرنولد کلاسیک بریتانیا نیز بعد از وقفه یک ساله در برگزاری، با جایزه 150 هزار دلاری برای قهرمان دسته اوپن بازگشته و تا این لحظه سومین استیج سال بدنسازی از این لحاظ است.

این دو استیج با فاصله دو هفته برگزار خواهند شد و بدنسازان با پشت سر گذاشتن یک دوره آماده سازی موفق به حضور در این دو رقابت خواهند شد، حضوری که البته نیاز به «سابقه قهرمانی» و «دعوت‌نامه ویژه» دارد. هر دو آیتم برای هادی چوپان فراهم بوده و او در لیست هر دو رقابت قرار گرفته و با قهرمانی در هر دو استیج‌، می‌تواند به درآمد 450 هزار دلاری از این دو رقابت برسد، 50 هزار دلار بیشتر از جایزه‌ای که درک لانسفورد در اورلاندو برده است.

اما آیا انگیزه مالی هدف اصلی هادی چوپان از حضور در این دو رقابت بوده است؟ اگر جواب‌تان مثبت است سخت در اشتباهید! گرگ ایرانی در مستر المپیا لحظات عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت. برخی معتقد بودند او در دور پیش داوری در پیک بدنی قرار نداشت و برخی دیگر داوران را با او نامهربان دانستند. 

هادی چوپان با آرای داوران نیز یک نایب قهرمانی نزدیک را تجربه کرد با این حال بعد از مستر المپیا 2023 نامهربانی‌های زیادی را تجربه کرد. برخی او را تمام شده دانستند و برخی حتی به دنبال محرومیت وی بودند.

حالا نیز برخی از شانس قهرمانی سامسون داودا مقابل هادی چوپان می‌گویند و این در حالی است که او تمام تقابل‌های قبلی خود با هادی را با فاصله باخته و در المپیا 2023، در روزی که هادی مورد پسند داوران نبود و سامسون همه را شگفت زده کرده بودن نیز این بدنساز نیجریه‌ای حرفی برای گفتن مقابل هادی چوپان نداشت.

دو استیج پیش رو فرصتی برای هادی چوپان است تا بار دیگر کیفیت بالای خود به نمایش بگذارد. صحنه‌ای برای فریاد بلند گرگ ایرانی: من برمی‌گردم!

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار