کدخبر : 2339 تاریخ انتشار :
A

زیر و بم یک سوتفاهم ساده در فیتنس ایران

زیر و بم یک سوتفاهم ساده در فیتنس ایران

فیتنس استایل و فیتنس اسپرت، از آن دست رشته‌های نوپا و تازه‌واردی هستند که ذیل فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام قرار گرفته و این روزها توجه طیف خاصی از قشر جوان جامعه را به خود معطوف کرده‌اند؛ چرا که این رشته برخلاف سایر مواد پرورش‌اندام، بر استایل و پوشش پایه‌گذاری شده است.

 

به گزارش ورزش 360، از این رو چنین استقبالی باعث شده تا لیگ‌های دوره‌ای و مسابقات کشوری فیتنس استایل و فیتنس اسپرت در ایران با ماهیت خوبی برگزار شوند. در رقابت‌های اخیر که بر اساس مقررات جهانی برگزار شده، حاشیه‌هایی نظیر اهانت به شان شهدای دفاع مقدس به‌وجود آمده که از اساس منطقی نیست.

استفاده از نام و یاد شهدا در هر رشته و رقابتی، امری‌ست مرسوم. این رشته هم برخلاف سایر رشته‌های پرورش‌اندامی، پوشیده‌تر و متفاوت‌تر است که باعث جذابیت جوان‌ها شده. قطعاً در صورت بروز خطای سهوی، داوران ملزم به اخراج خاطیان هستند اما خرج کردن بیهوده نام شهدای گران‌قدر، امر پسندیده‌ای نیست.

چنین مسابقاتی ذیل فدراسیون برگزار می‌شوند و قطعاً مسئولان نظارتی بر آن دقت کافی داشته‌اند. طبیعتاً نقصان در هر ایده و اجرایی هست که به مرور برطرف و با آزمون و خطا حل خواهد شد. نام‌گذاری چنین رویدادهایی به نام متبکر شهدا، قطعاً ارزش‌گذاری ویژه‌ای به آن داده و در ترویج یاد آن بزرگواران نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار