کدخبر : 22287 تاریخ انتشار :
A

رقابت‌های بدنسازی قهرمانی جهان در کیش آغاز شد

رقابت‌های بدنسازی قهرمانی جهان در کیش آغاز شد

مراسم افتتاحیه هفتادو هشتمین دوره رقابت‌های بدنسازی قهرمانی جهان در کیش برگزار شد.

به گزارش ورزش 360 مراسم افتتاحیه هفتاد و هشتمین دوره رقابت های بدنسازی قهرمانی جهان با حضور رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی بدنسازی، رییس فدراسیون بدنسازی ایران و سرهنگی مدیرعامل منطقه آزاد کیش در تالار شهر جزیره کیش برگزار شد.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی نیز در این مراسم با قدردانی از خانواده بزرگ فدراسیون جهانی بدنسازی و همچنین مسئولان جزیره کیش، اظهار کرد: از رییس فدراسیون جهانی که علی رغم همه محدودیت ها به کشور و فرهنگ ما احترام گذاشت و میزبانی مسابقات جهانی را به ایران اعطا کرد، تشکر می‌کنم. بابت مشکلات و نواقص بوجود آمده در آغاز این رقابت‌ها از مسئولان فدراسیون جهانی عذرخواهی می‌کنم و قطعا لحظات خوبی را برای آنها در ادامه مسابقات رقم خواهیم زد.

سرهنگی مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز در صحبت های خود از اعطای میزبانی این رقابت‌ها به جزیره کیش ابراز خوشحالی کرد و به مهمانان داخلی و خارجی خوش آمد گفت.

هفتاد و هشتمین دوره رقابت های بدنسازی قهرمانی جهان با حضور نزدیک به ۷۰ کشور خارجی برای نخستین بار در ایران در حال برگزاری است.

 

منبع ايسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار