کدخبر : 20557 تاریخ انتشار :
A

آخرین خبر از مذاکره با امبایه نیانگ؛ پیشنهاد دوم پرسپولیس و جواب نهایی

آخرین خبر از مذاکره با امبایه نیانگ؛ پیشنهاد دوم پرسپولیس و جواب نهایی

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با دو مهاجم خارجی برای نهایی کردن انتقال یکی از آن ها به پرسپولیس ادامه دارد.

به گزارش ورزش 360، مذاکرات باشگاه پرسپولیس با مهاجم خارجی برای نهایی کردن انتقال ادامه دارد و به نظر می رسد نهایتا طی ساعات آینده تکلیف خط حمله این تیم کاملا مشخص خواهد شد. باشگاه‌پرسپولیس تا بامداد امروز در حال مذاکره و چانه زنی با امبایه نیانگ برای کم کردن مبلغ قراردادش بود. در گفتگویی که با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتیم او ضمن تایید این خبر بیان کرد: «مذاکرات ما به شکل جدی پیش می رود و امیدواریم طی دو روز آینده درنهایت با یکی از گزینه های مورد نظر به توافق برسیم.»

- آخرین پیشنهاد به نیانگ

مهاجم تیم ملی سنگال در مذاکرات اولیه با مدیران پرسپولیس مبلغی را پیشنهاد داده است که با بودجه مدنظر این باشگاه برای جذب مهاجم خارجی فاصله زیادی دارد و همین موضوع باعث شد تا سرخ‌پوشان مذاکرات را با سایر گزینه‌های خود پیش ببرند. هرچند باشگاه پرسپولیس از جذب نیانگ ناامید نشده و خواستار کاهش مبلغ پیشنهادی وی شده است.

گفته می‌شود که این بازیکن در دومین پیشنهاد خود به سرخ‌پوشان باز هم مبلغی را اعلام کرده است که با مبلغ پیشنهادی باشگاه پرسپولیس فاصله دارد. سرخ‌پوشان همچنان در حال چانه‌زنی برای کاهش مبلغ قرارداد هستند و مبلغ مورد نظر خود را به این مهاجم سنگالی اعلام کرده و منتظر جواب نیانگ هستند.

- نیانگ پرسپولیسی شد؟
در جدیدترین خبر یکی از خبرگزاری‌های معتبر از حضور قریب‌الوقوع نیانگ در تهران خبر داد:به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس با نیانگ به توافقات لازم دست پیدا کرده است.
به نظر می‌رسد بحث جذب مهاجم خارجی توسط باشگاه پرسپولیس به مراحل پایانی خود رسیده است و این باشگاه به زودی از بازیکن جدیدش رونمایی خواهد کرد. در این باره گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به توافقات لازم با امبایه نیانگ مهاجم خارجی خود دست یافته و این بازیکن به زودی عازم تهران خواهد شد.
نیانگ که پیش از این در لیگ‌های معتبری بازی کرده در صورت امضای قرارداد با پرسپولیس به عنوان جدیدترین بازیکن خارجی سرخپوشان معرفی خواهد شد‌. همانطور که شب گذشته خبر داده بودیم باشگاه پرسپولیس توافقات لازم را با این بازیکن به دست آورده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید به زودی نیانگ با امضای قرارداد رسمی به سرخ پوشان ملحق خواهد شد.

- هایجک نیانگ از تیم مصری!

سایت بطولات مصری به نقل از فوت میرکاتو فرانسه نوشت: امبایه نیانگ تصمیم گرفت که راهی پرسپولیس شود. این بازیکن سنگالی از لیگ ترکیه هم پیشنهاد داشت اما او بعد از تجربه تلخی که در دمیر اسپور داشت قصد بازگشت به لیگ ترکیه را نداشت و به همین خاطر تصمیم گرفت که با پیشنهاد پرسپولیس موافقت کند.
این سایت در ادمه نوشت: خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از نیانگ خواست که راهی پرسپولیس شود و در نهایت این بازیکن باتجربه با درخواست گاریدو موافقت کرد و راهی تیم ایرانی خواهد شد.

منبع همشهری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار