کدخبر : 21571 تاریخ انتشار :
A

میکل آرتتا: امروز در کار با توپ، بهترین نبودیم

میکل آرتتا: امروز در کار با توپ، بهترین نبودیم

میکل آرتتا پس از پیروزی ۱-۰ آرسنال در خانه تاتنهام، نمایش دفاعی تیمش را کلید پیروزی در این دیدار حساس معرفی کرد.

به گزارش ورزش 360، توپچی‌ها پس از این برد، ۱۰ امتیازی شدند و ضمن حفظ روند شکست ناپذیری خود، به رده دوم جدول صعود کردند. آرتتا در مصاحبه پس از بازی، به خبرنگاران گفت:

 پس از تعطیلات ملی، چند خبر بد داشتیم. واکنش تیم فوق‌العاده بود و آن‌ها بلوغ زیادی از خود نشان دادند.

 وقتی به یک‌سوم نهایی این تیم می‌رسید، کار بسیار دشوار است زیرا آن‌ها یک ساختار دارند. ما بازیکنان کلیدی خود را از دست داده بودیم و باید به آن واکنش نشان می‌دادیم. من بسیار راضی هستم.

 ما باید خود را با شرایط تطبیق می‌دادیم و از بازیکنان و توانایی‌های مختلف استفاده می‌کردیم. امیدوار بودم که آن‌ها بتوانند با توپ کاری انجام دهند و این اتفاق افتاد. گاهی بهتر از دیگر مواقع. آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند.

 وقتی مجبور بودیم در مناطق عمیق‌تر دفاع کنیم، این کار را به‌خوبی انجام دادیم. چیزهایی برای بهبود وجود دارد، اما ما یک پیروزی دیگر به دست آورده‌ایم و این بسیار مهم است. می‌دانم که هواداران ما چه حسی خواهند داشت، پس باید از آن لذت ببرند.

 آن‌ها یک تیم عالی هستند و جوی باور نکردنی ایجاد می‌کنند. می‌دانستیم که کار سخت خواهد بود. ما باور داشتیم که می‌توانیم به آن‌ها آسیب بزنیم؛ هر چند که امروز در کار با توپ، بهترین نبودیم.

 نحوه دفاع کردن ما درجه‌یک بود. ما می‌خواستیم بازی متفاوتی ارائه دهیم اما آن‌ها ساختاری تشکیل دادند که بسیار دشوار است پا به پای آن پیش بروید، بنابراین تصمیم گرفتیم این کار را انجام ندهیم.

 ما فقط روی ضربه سر زدن، داشتن ارسال مناسب و برنده شدن در نبرد هوایی کار می‌کنیم. این به زمان‌بندی مناسب مربوط است. در طول فصل، تیم باید از موانع عبور کند، بنابراین من خوشحال هستم.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار