کدخبر : 3152 تاریخ انتشار :
A

پدیده احتمالی آرنولد کلاسیک 2024 مشخص شد

پدیده احتمالی آرنولد کلاسیک 2024 مشخص شد

رافائل براندائو بدنساز برزیلی دسته اوپن یکی از چهره‌های جذاب آرنولد کلاسیک 2024 خواهد بود.

به گزارش ورزش 360، رافائل براندائو بعد از دوری یک سال و چند ماهه از مسابقات، با آرنولد کلاسیک 2024 به استیج بازخواهد گشت.

این بدنساز برزیلی در آخرین رقابت خود، در مستر المپیا 2022 دهم شد و حالا بعد از دوری نسبتا بلند مدت و اضافه کردن حجم زیادی از عضلات، آماده حضور در رقابت‌هایی چون آرنولد کلاسیک اوهایو، آرنولد کلاسیک برزیل و نیویورک پرو می‌شود.

رافائل براندائو زیر نظر نیل هیل سرشناس تمرین می‌کند و در آپدیت‌های بدنی اخیر خود پکیجی هیجان انگیز را به نمایش گذاشته است.

کارشناسانی که تا امروز عملکرد احتمالی بدنسازان را در آرنولد کلاسیک اوهایو مورد پیش‌بینی قرار داده‌اند توجه چندانی به این بدنساز برزیلی نداشته‌اند اما به نظر می‌رسد بالاتر از روبیل ماسکرا و مارسلو دی آنجلیس، می‌توان رافائل براندائو را پدیده احتمالی اوهایو دانست.

جنگ برزیلی‌ها در اوهایو

بدنسازی یکی از رشته‌های محبوب ورزشی در میان برزیلی‌ها بوده و بدنسازان این کشور نیز محبوبیت بالایی در شبکه‌های اجتماعی دارند. در سال‌های اخیر رامون دینو در دسته فیزیک کلاسیک و چند بدنساز در دسته فیزیک از میان بدنسازان برزیلی در جمع مدعیان حضور داشته‌اند اما در دسته اوپن شاهد چنین موضوعی نبوده‌ایم.

حال با بازگشت رافائل براندائو و همچنین حضور مارسلو دی آنجلیس در اولین مسابقه حرفه‌ای، برزیلی‌ها در انتظار درخشش این دو بدنساز در دسته اوپن هستند. در این میان، رافائل براندائو سابقه بیشتری از مارسلو دارد. براندائو از سال 2015 کارت حرفه‌ای دارد و در سال‌های اخیر قهرمانی در رقابت‌هایی چون رومانی پرو 2021 (با غلبه بر سامسون داودا) و آرنولد کلاسیک برزیل 2022 را تجربه کرده و در مستر المپیا در جایگاه دهم قرار گرفته است.

 

این در حالی است که تنها رقابت حرفه‌ای مارسلو دی آنجلیس که در دنیای بدنسازی با لقب هورس (اسب) نیز شناخته می‌شود، رومانی پرو 2023 و سومی در آن رقابت بوده است.

رافائل پیش از این نیز در آرنولد کلاسیک حضور داشته و در سال 2019، در جایگاه هفتم این رقابت قرار گرفته است. رقابت این دو بدنساز برزیلی در اوهایو جذابیت بسیار بالایی خواهد داشت.

رافائل براندائو و مشکلاتی که برطرف شده

رافائل براندائو با قامت 180 سانتی متری ساختار بدنی بسیار خوبی برای درخشش در دسته اوپن دارد. با این حال انتقاد بزرگ وارد به او در مستر المپیا 2022 فلت بودن بدنش بود. فریم بدنی او نیاز به عضلات بیشتری داشت، هر چند او با همان وضعیت نیز در المپیا 2022 بالاتر از بدنسازانی چون ایان والیر، مایکل کریزو، چارلز گریفین، جاستین رودریگز، آکیم ویلیامز، جیمز هالینگزهد و ... قرار گرفت.

اخیرا یک صفحه بدنسازی برزیلی مدعی شده که رافائل براندائو در فاصله 8 هفته تا آرنولد کلاسیک 2024، وزن 127 کیلوگرمی را تجربه کرده و این در حالی است که در زمان مشابه پیش از المپیا 2022، او 117 کیلوگرم وزن داشته، صحت این ادعا مهر تاییدی بر پیشرفت بدنی رافائل در مدت دوری از مسابقات است و به نظر می‌رسد این بدنساز برزیلی زیر نظر نیل هیل یکی از پدیده‌های استیج اوهایو خواهد بود.

رافائل براندائو از مدت‌ها پیش قرار گرفتن در میان 5 نفر برتر مستر المپیا را هدف خود نامیده بود و به همین دلیل نیز یک سال در رقابت‌ها حضور نداشت. او به جز آرنولد کلاسیک اوهایو، اواسط فروردین در آرنولد کلاسیک برزیل رقابت خواهد کرد، استیجی که مدافع عنوان قهرمانی آن، بهروز تابانی است و یک ماه بعد، در نیویورک پرو دوئل برزگی با تونیو بارتون، نفر هشتم مستر المپیا 2023 خواهد داشت.

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار