کدخبر : 2551 تاریخ انتشار :
A

نقش جدید سردار آزمون در تیم مورینیو؛ جوکر طلا

نقش جدید سردار آزمون در تیم مورینیو؛ جوکر طلا

سردار آزمون شب گذشته هم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و تاثیر مستقیمی در پیروزی رم داشت.

ورزش 360 - هر بار که رم بازی دارد ایرانی‌ها منتشر خبر تاثیرگذاری سردار آزمون در ترکیب این تیم هستند. چه اینکه ستاره ایرانی تیم رم حالا جای خودش را به عنوان یک بازیکن جانشین در تیم باز کرده و در چند بازی مختلف با حضورش ورق بازی را برگردانده است. از جمله شب گذشته و در ادامه رقابت‌های کوپا دل‌ری توانست زمینه پیروزی برابر تیم ناشناخته کرمونزه را ایجاد کند. 

به گزارش ورزش 360، سردار آزمون در حالی به رم پیوست که خیلی‌ها گمان نمی‌کردند او در این تیم موفق شود. از یک سو او عملکرد ضعیفی در بایرلورکوزن داشت و از سوی دیگر ژوزه مورینیو هم از او استقبال گرمی نکرد.

تصاویر تست پزشکی او در رم و بدن ناآماده و چربی‌های دور شکمش هم موجب شده بود تا در همان روز نخست با موجی از انتقادات مواجه شود. چنین وضعیتی در کنار کار کردن زیر دست مربی سختگیری چون مورینیو موجب شده بود خیلی‌ها گمان کنند که سردار آزمون وضعیتی بدتر از لورکوزن را تجربه خواهد کرد و احتمالا درخشش او به همان لیگ روسیه ختم خواهد شد.

سرادر آزمون پس از درخشش شب گذشته در ترکیب رم به این مسئله اشاره کرد و گفت: «زمانی که به اینجا رسیدم انگار طرفداران من را نمی‌خواستند، اما اکنون رابطه خوبی با هواداران دارم. با خودم فکر کردم که باید سخت کار کنم و واقعا خوشحالم که بازیکن رم هستم. ما آماده‌ایم برای این تیم بمیریم.»

اما ورق برای سردار آزمون جور دیگری رقم خورد و او خودش را به عنوان یک بازیکن جانشین در تیم مورینو تثبیت کرد. اگرچه این نیمکت نشینی کمی طولانی شده و در بازی به نظر ساده‌ای با تیمی چون کرمونزه هم ادامه دارد اما به هر روی سردار با هر حضورش در زمین تلاش می‌کند نمایش قابل قبولی از خودش ارائه داده و تاثیرگذار باشد.

حالا او در پی مذاکرات انجام شده بین فدراسیون فوتبال و باشگاه رم مجبور است این تیم را ترک و به قطر سفر کند تا تیم ملی را در جام ملت‌ها همراهی کند. رقابت‌هایی که قهرمانی در آن می‌تواند سردار را با امید و انگیزه بیشتری به ترکیب رم بازگرداند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار