کدخبر : 8456 تاریخ انتشار :
A

برد استقلال با یک نکته عجیب؛ صد در صد نکونامی!

برد استقلال با یک نکته عجیب؛ صد در صد نکونامی!

پیروزی‌های اقتصادی استقلال در این فصل، دیگر کاملا مشهور شده و حتی اعضای کادرفنی این تیم هم ابایی از تأیید این استراتژی و به زبان آوردن همین عبارت ندارند.

به گزارش ورزش 360، پیروزی‌های اقتصادی استقلال در این فصل، دیگر کاملا مشهور شده و حتی اعضای کادرفنی این تیم هم ابایی از تأیید این استراتژی و به زبان آوردن همین عبارت ندارند. آنچه در بازی با آلومینیوم در اراک اتفاق افتاد هم در همین دسته می‌گنجد؛ جایی که آبی‌ها با تنها گل گوستاوو بلانکو در دقایق پایانی نیمه‌اول موفق به شکست میزبان شدند. آنها سراسر نیمه‌دوم را مشغول دفاع از این گل بودند و حتی چیزی نمانده بود در آخرین ثانیه‌ها تاوان سنگینی بابت این سبک بازی بپردازند اما این بار هم به خیر گذشت و استقلال ۳امتیاز کامل را در جیبش گذاشت.

آمار پایان بازی هم روی استفاده حداکثری استقلال از حداقل موقعیت‌ها صحه می‌گذارد؛ جایی که این تیم تنها ضربه داخل چارچوبش را به گل تبدیل کرد و برنده از زمین بیرون آمد. آبی‌ها در این بازی ۷شوت داشتند که فقط ضربه سر بلانکو در سیبل بود. نیازی به یادآوری نیست که در عرف فوتبال جهان توپ‌هایی که به دیرک دروازه می‌خورد «داخل چارچوب» به‌حساب نمی‌آیند، وگرنه ضربه سر ایمان سلیمی را هم می‌شد به این آمار اضافه کرد. در نقطه مقابل آلومینیوم هم ۶شوت داشت که یکی از آنها داخل چارچوب بود. در این بازی مالکیت توپ نیز ۵۰- ۵۰بین دو تیم تقسیم شد.

 

 

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار