کدخبر : 19989 تاریخ انتشار :
A

آشنایی با سوابق و کارنامه کاریو وینگر گلزن مد نظر پرسپولیس

آشنایی با سوابق و کارنامه کاریو وینگر گلزن مد نظر پرسپولیس

آندره کاریو وینگر گلزن فصل قبل باشگاه القادسیه عربستان قصد جدایی از این تیم را دارد. برخی منابع از پیشنهاد پرسپولیس به این بازیکن خبر داده‌اند.

به گزارش ورزش 360، کاریو در القادسیه عربستان توپ میزد ولی باتوجه به بالا رفتن سقف بودجه پرسپولیس این بازیکن در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار گرفته است.

این بازیکن ۳۳ ساله ۱۱ گل برای تیم ملی پرو نیز گل زده و سابقه بازی در اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا و الهلال را نیز دارد. پست بازی کاریو در وینگر راست است و همچنین در خط حمله نیز توانایی بازی کردن دارد.

آندره مارتین کاریو دیاز ۳۳ ساله اهل کشور پرو است. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به الیانزا لیما، اسپورتینگ، بنفیکا، واتفورد و الهلال اشاره کرد. وی همچنین در تیم ملی فوتبال پرو بازی کرده‌است. در ۶۰ بازی ملی در تیم ملی فوتبال پرو ۱۲ گل به ثمر رسانده است.

بنظر می رسد باشگاه پرسپولیس می‌خواهد با جذب او با یک تیر دو نشان را بزند و هم نوک حمله خود و هم وینگر سمت راست خود را تقویت کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در صورت پیوستن کاریو به پرسپولیس:

دروازه‌ بان : گندوز _ دفاع راست: العملود _ دفاع چپ : میلاد محمدی _ دفاع وسط : کنعانی و گولسیانی _ هافبک دفاعی: خدابنده لو و سرلک _ هافبک هجومی: سلمانی _ وینگر راست: کاریو _ وینگر چپ : اورونوف _ مهاجم : علیپور

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار