کدخبر : 8036 تاریخ انتشار :
A

بازگشت کشتی‌گیر خوفناک ترک برای طلای سوم

بازگشت کشتی‌گیر خوفناک ترک برای طلای سوم

حاجی علی‌اف کشتی‌گیر مطرح آذربایجان به دنبال سومین مدال خود در المپیک است.

به گزارش ورزش 360، حاجی علی اف آزادکار مطرح آذربایجان شب گذشته در سالن مملو از جمعیت در باکو موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد.

هر بار که او امتیاز می‌گرفت، هواداران وی را تشویق می‌کردند. با به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه، علی اف دستان خود را دراز کرد و روی تشک افتاد.

علی اف دارنده 2 مدال المپیک با 32 سال سن آذربایجان را در وزن 65 کیلوگرم با پیروزی 6-4 مقابل قهرمان اروپا، صاحب سهمیه المپیک پاریس کرد. علی اف بعد از زمان کسب مدال نقره در المپیک توکیو، در وزن 65 کیلوگرم خیلی تسلط نداشت. او در مسابقات جهانی 2022 پنجم شد و در سال 2023 به مقام هشتمی رسید.

در حالی که به نظر می‌رسید آذربایجان اعتماد خود را به این ستاره از دست داده و علی اف تحت فشار بود، او توانست در این شرایط به سهمیه برسد. آذربایجان به احتمال زیاد علی اف را در پاریس 2024 برای سومین بار در ترکیب خواهد داشت. علی اف پس از مدال برنز ریو 2016 و نقره توکیو 2020 به دنبال کسب سومین مدال المپیک خود خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار