کدخبر : 7988 تاریخ انتشار :
A

المپیک 2024 پاریس؛ جایی برای پیرمردهای گشتی ایران نیست!؟

المپیک 2024 پاریس؛ جایی برای پیرمردهای گشتی ایران نیست!؟

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تیم بسیار جوانی را راهی مسابقات قهرمانی آسیا کرده است. این تیم سه کشتی گیر تقریبا مسن دارد که اتفاقا همین نفرات کم شانس ترین مردان ایران برای حضور در مسابقات المپیک 2024 هستند.

 

به گزارش ورزش 360، رضا اطری و هادی وفایی پور 29 ساله و محمدحسین محمدیان 31 ساله سه مردی هستند که شانس حضور آن ها در المپیک پاریس، کمتر از سایر نفرات است.

رضا اطری که اصلا نمی تواند در المپیک باشد چرا که او 61 کیلویی است و وزن او در مسابقات المپیک جایی ندارد و شرایط وزنی او طوری نیست که به 57 کیلو برگردد. ضمن این که در وزن بالاتر هم زور او قطعا به رحمان عموزاد نمی رسد. هادی وفایی پور بسیار آماده است اما وزن 86 کیلو دو مدعی جدی به نامهای حسن یزدانی و کامران قاسمپور دارد. یزدانی گزینه اول است اما اگر او نرسد در وزن 86 کیلو کامران قاسمپور مهمترین مرد ما خواهد بود.

اما در وزن 97 کیلو ما محمدحسین محمدیان را داریم که احتمال حضورش در المپیک 2024 بسیار بعید است. چون اولا ما در این وزن سهمیه نگرفته ایم. ثانیا او باید ابتدا از سد مجتبی گلیج و سپس امیرعلی آذرپیرایی بگذرد که در تورنمنت زاگرب برابر کایل اسنایدر برنده شد.

رحمان عموزاد نماینده قطعی ما در وزن 85 کیلو و امیرحسین زارع نماینده ما در 125 کیلو است. محمد نخودی در 79 کیلو می تواند حتی در صورت لنگ زدن یونس امامی برای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان کشتی بگیرد.

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار