کدخبر : 6726 تاریخ انتشار :
A

حسن یزدانی خطر را احساس کرد

حسن یزدانی خطر را احساس کرد

در حالی که این روزها شایعات زیادی در مورد وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد به گوش می‌رسد اما سوالات مطرح شده بدون پاسخ مانده است.

به گزارش ورزش 360، مسابقات کشتی آزاد جام یاشاردوغو به میزبانی ترکیه برگزار شد و هادی وفایی‌پور با امتیازات بالا حریفانش را شکست داد و به مدال طلا دست یافت. وی در وزن ۸۶ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشور توانست با شکست سوادکوهی عنوان نخست را کسب کند. وفایی‌پور در اولین رویداد بین‌المللی در چرخه انتخابی راهی زاگرب شد اما در این وزن اعلام شد که او سر وزن نرسیده است.

جام یاشاردوغو دومین رویداد بین‌المللی هادی وفایی‌پور بود که او موفق عمل کرد و طلا گرفت تا یکی از مدعیان اصلی وزن ۸۶ کیلوگرم و رقیب حسن یزدانی باشد. در صورتی که وفایی‌پور در قهرمانی آسیا صاحب مدال شود باید در چرخه انتخابی با حسن یزدانی روبه‌رو شود. حالا به نظر می‌رسد حسن یزدانی ۲ مدعی برای رسیدن به المپیک پاریس دارد؛ هادی وفایی‌پور و کامران قاسم‌پور.

وزن ۹۲ کیلوگرم برای قاسم‌پور محفوظ است اما کادر فنی در تلاش است تا او را برای وزن ۸۶ کیلوگرم آماده کند. اما سوال اصلی اینجاست که آیا قاسم‌پور به رقابت بین‌المللی در وزن ۸۶ کیلوگرم اعزام خواهد شد؟ اگر برنامه این است او در ۸۶ کیلو وارد رقابت شود چه زمانی قرار است در یک تورنمنت بین‌المللی محک بخورد؟

مسئولان فدراسیون کشتی در این خصوص باید پاسخ دهد که بالاخره تکلیف وزن ۸۶ کیلوگرم چه خواهد بود. از آن جایی که پزشکان به یزدانی گفته‌اند او از اردیبهشت می‌تواند روی تشک برود آیا در فاصله ۲.۵ ماه مانده به المپیک یزدانی می‌تواند باتوجه به جراحی کتف خودش را آماده کند؟ آیا او از نظر جسمی آمادگی لازم را خواهد داشت؟

در این چند روز شایعات زیادی مطرح شده اما فدراسیون یه هیچ کدام از آنها واکنش نداشته و پاسخ نداده است. 

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار