کدخبر : 24216 تاریخ انتشار :
A

سخت ترین مسابقه عمر کامران قاسمپور در راه است

سخت ترین مسابقه عمر کامران قاسمپور در راه است

حسن یزدانی با حضور در اردوی تیم ملی به کامران قاسمپور روحیه داد تا بتواند در مسابقات جهانی رقبای نامدارش را شکست دهد.

به گزارش ورزش 360، حسن یزدانی که علاوه بر افتخارات متعدد خودش، به عنوان کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد هم شناخته می شود و از این نظر نیز وظیفه سنگینی در تیم ملی دارد، چند هفته قبل برای دومین بار کتف مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد. این بار البته با توصیه رئیس فدارسیون کشتی، یزدانی به فرانسه رفت و زیر نظر یکی از پزشکان مطرح در زمینه کتف و شانه جراحی کرد.  

اما حسن یزدانی چند هفته بعد از جراحی شب گذشته در آستانه اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی زیر 23 سال و همچنین اوزان غیرالمپیکی در خانه کشتی حاضر شد و با هم تیمی های خود به گفتگو پرداخت.

در این میان ارتباط صمیمی حسن یزدانی و کامران قاسمپور که در سال های اخیر در رسانه ها بارها مقابل هم قرار گرفته اند، جالب توجه بود. با توجه به اینکه دیوید تیلور اصلی ترین رقیب سال های گذشته یزدانی به وزن 92 کیلوگرم آمده و قرار است در مسابقات جهانی پیش رو یکی از رقبای سرسخت کامران باشد، بدون شک حسن می تواند با راهنمایی های خود و تجربیاتی که از نحوه مبارزه با تیلور داشته، کمک بزرگی به همشهری و هم تیمی خود کند.

البته که فقط دیوید تیلور تنها قهرمان جهان و رقیب نامدار کامران قاسمپور نیست و عبدالرشید سعداله یف، ستاره وزن 97 کیلوگرم روسیه نیز به این وزن آمده تا شانس خود را در سالی که المپیک را از دست داد، در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی امتحان کند. 

کامران قاسمپور این روزها بیش از هر زمان دیگری زیر ذره بین علاقه مندان به کشتی قرار گرفته و تا چند روز دیگر راهی آلبانی می شود تا شانس خود را برای رسیدن به سومین طلای جهان در وزن 92 کیلوگرم بیازماید. آن دسته از طرفداران کشتی که در سال های گذشته اعتقاد داشتند با اعزام کامران قاسمپور به مسابقات جهانی و المپیک در وزن 86 کیلوگرم می شود تیلور را از پیش رو برداشت، حالا شاید بی صبرانه منتظر پاسخ سوال خود باشند. 

اما امروز در جریان تمرینات سفت و سخت تیم ملی کشتی آزاد قبل از اعزام به جهانی 2024 آلبانی، خبرنگار "ورزش سه" ثانیه هایی با کامران قاسمپور در خصوص آمادگی اش برای رسیدن به مدال طلای جهان گفتگو کرد. کامران که به نظر بعد از یک سال دوری از مسابقات و مصدومیت، حالا کاملا آماده رقابت است، در پاسخ به این سوال که می تواند تیلور را شکست دهد، گفت: "تمام تلاش خودم را می کنم تا تیلور و سایر رقبا را شکست دهم. روزهای آخر اردو است و سعی می کنم تا روز مسابقه به بهترین فرم بدنی و آمادگی ام برسم."

قطعا قرعه و نحوه قرار گرفتن مدعیان وزن 92 کیلوگرم در جدول هم می تواند روی سرنوشت مسابقات این وزن تاثیر بسزایی بگذارد. پس باید تا حدود 10 روز دیگر منتظر بمانیم و انتظار یک نبرد تمام عیار را بین 3 قهرمان جهان یعنی کامران قاسمپور، عبدالرشید سعداله یف و دیوید تیلور بکشیم.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار