کدخبر : 22611 تاریخ انتشار :
A

انصراف دیوید تیلور از مسابقات جهانی تکذیب شد

انصراف دیوید تیلور از مسابقات جهانی تکذیب شد

دیوید تیلور مصمم است تا با تمامی مشکلات و دشواری‌ها برای حضور در مسابقات جهانی در ترکیب تیم ملی کشتی آمریکا آماده شود.

به گزارش ورزش 360، به نظر می‌رسید که تیلور پس از مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ تصمیم گرفته است که دست از رقابت کردن بردارد و قدم به شغل جدیدش به عنوان سرمربی تیم کشتی ایالت اوکلاهما گذاشته است. 

اما درست زمانی که همه فکر می‌کردند که او به خاطر خودش از این رشته کنار رفته است، این کشتی‌گیر قدیمی یک فن جادویی زد و بازگشتی خیره کننده به تشک داشت! تیلور در مسابقات انتخابی تیم کشتی بزرگسالان در سال ۲۰۲۴ توانست عملکردی درخشان را به نمایش بگذارد و با رکورد ۰-۴ برنده شد تا نماینده آمریکا در مسابقات جهانی تیرانا، آلبانی لقب بگیرد. او با چندین مدال جهانی و المپیک بار دیگر ثابت کرد که کارش هنوز تمام نشده است. 

این کشتی‌گیر معروف به مرد جادویی اخیرا تیتر تمامی اخبار کشتی را به خودش اختصاص داده است، خصوصا که بسیاری در حال مقایسه او با جردن باروز هستند. هنوز مشخص نیست که آیا او می‌تواند درخششی که در مسابقات جهانی داشت را تکرار کند یا نه اما چیزی که واضح است این است که او بار دیگر در مرکز توجه قرار گرفته است. 

گرنت ترنر، مربی تیم کشتی گرند ویوو، در گفتگویی درباره این دو کشتی‌گیر صحبت کرده وم مدعی شده است که باروس توانسته بود برای مدتی بیشتر پتانسیل رقابت کردن را در خودش حفظ کند اما نقش دیوید در دنیای مربیگری باعث شده است که او مسئولیت زیادی را برعهده داشته باشد. 

همانطور که ترنر گفت، تیلور تصمیم گرفت که مسیری متفاوت را در پیش بگیرد و ایجاد تعادل بین مربیگری و حضور روی تشک کشتی بسیار دشوار است. او همچنین به این نکته اشاره کرد که هر دو کشتی‌گیر در مسیرهای خاص و متفاوتی هستند تا رویاهایشان در المپیک را دنبال کنند و تاکید کرد:« من باور دارم که هر دوی آنها اساسا مسیر درستی را در پیش گرفته‌اند.» باروز باید به ۷۴ کیلوگرم دو تیلور به ۸۶ کیلوگرم برسد. 

زمانی که ترنر درباره آینده صحبت می‌کند می‌توان هیجان را در کلمات او حس کرد. مشتاق تماشای رقابت کشتی‌گیران در آلبانی است و این که چطور این مسابقات می‌تواند مسیر آنها را در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ شکل دهد. با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی که پیش رو است، آینده پر از احتمالات متفاوت است و ترنر بی‌صبرانه منتظر رسیدن به آنها است. 

جالب است بدانید که تیلور و باروز هر دو برای مدتی در وزن ۷۴ کیلوگرم حضور داشتند. باروس پس از کسب مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ به ستاره درخشان این وزن تبدیل شد و آنها در سال ۲۰۲۱ بار دیگر روبروی یکدیگر قرار گرفتند. این اتفاق پیش از این هم رخ داده بود اما آخرین رویارویی آنها به سال ۲۰۱۴ برمی‌گشت. 

تیلور در نهایت در سال ۲۰۱۵ تصمیم گرفت که به وزن ۸۶ کیلوگرم برود. او در این تقابل با نتیجه ۰-۴ پیش افتاد اما باروس به شکلی درخشان بازی را در لحظات پایانی ۴-۴ کرد. در نهایت تیلور به دلیل کسب امتیاز درشت‌تر برنده شد تا اولین پیروزی را در پنج دیداری که با باروز برگزار کرده بود به دست آورد. 

این یک تقابل به یاد ماندنی بود که سال‌ها تلاش و رقابت پشت آن قرار داشت و حالا گرنت ترنر و دیگران در دنیای کشتی منتظر تماشای همراهی این دو نفر برای تیم ملی کشتی آمریکا در مسابقات جهانی هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار