کدخبر : 22609 تاریخ انتشار :
A

معمای 92 کیلوگرم کشتی؛ سرشاخ کامران قاسمپور با تانک و جادوگر

معمای 92 کیلوگرم کشتی؛ سرشاخ کامران قاسمپور با تانک و جادوگر

هادی عامل پاسخ می‌دهد؛ احتمال رویارویی قاسم‌پور، تیلور و سعدالله‌اف چقدر است؟

به گزارش ورزش 360، اتحادیه جهانی کشتی این روزها به دنبال هرچه جذاب‌تر برگزار شدن مسابقات آلبانی است. مسابقاتی که 7 تا 10 آبان برگزار می‌شود و تا اینجای کار کامران قاسم‌پور با شکست امیرحسین فیروزپور و دیوید تیلور با شکست والنسیا حضور خود را در آلبانی قطعی کرده‌اند؛ هرچند تیلور اعلام کرد با توجه به قبول مسئولیت مربی‌گری برای حضور در این مسابقات تردید دارد! این درحالی است که سال گذشته آلبانی به کشتی‌گیران ایرانی ویزا نداد و نگرانی بابت کارشکنی مجدد این کشور وجود دارد. حالا اما وزن 92 کیلوگرم معمایی دیگر هم دارد، حضور عبدالرشید سعدالله‌اف که اگر انتخابی‌اش را برنده شود، مثلث قدرت احتمالی تکمیل می‌شود و اتحادیه جهانی کشتی به خواسته‌اش می‌رسد؛ مسابقاتی جذاب در آلبانی. 

هادی عامل: احتمال رویارویی تیلور و قاسم‌پور؛ 50 درصد

درباره مسابقات جهانی آلبانی توضیح می‌دهید؟ 

مسابقات آلبانی اوزان غیرالمپیکی است. ما 10 وزن داریم که در شش وزن در المپیک کشتی می‌گیریم. چهار وزن دیگر در کشتی آزاد مثل 61، 70، 79 و 92 که در المپیک نیست، در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند. در فرنگی هم اوزان غیرالمپیکی ما عبارتند از 63، 72، 82، 55. 

یکی از نکات حائز اهمیت این مسابقات احتمال رویارویی قاسم‌پور و تیلور است. 

احتمال رویارویی کامران و تیلور وجود دارد و تا 50 درصد احتمال دارد که این دو نفر با هم کشتی بگیرند. البته نکته مهم دیگری هم وجود دارد. آلبانی سال گذشته به ما ویزا نداد و امکان اینکه امسال هم به ما ویزا ندهد، زیاد است. حالا تصور کنید از طرفی وضعیت تیلور مشخص نیست و از طرفی دیگر وضعیت ویزای ما نامشخص است ولی اگر این دو نفر با هم کشتی بگیرند، یکی از کشتی‌های قشنگی خواهد بود که برای ایرانی‌ها بسیار مهم است و پیروزی کامران برای ایرانی‌ها بسیار شادی‌بخش است. 

رقابت هر سه نفر کامران قاسم‌پور، تیلور و سعدالله‌اف چقدر محتمل است؟

ببینید شانس این رویارویی خیلی کم است. تیلور اعلام کرده من چون با تیم برای مربی‌گری قرارداد بستم، احتمال دارد به مسابقات نیایم. البته نگفته که صددرصد نمی‌آیم ولی احتمال نیامدنش به مسابقات وجود دارد. درباره سعدالله‌اف هم باید بگویم فکر نمی‌کنم بیاید چون وزنش زیاد است و در حد شایعه است. فعلا باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می‌افتد. نظر شخصی من این است که احتمال این رویارویی کم است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار