کدخبر : 18455 تاریخ انتشار :
A

نتیجه نگیر و طلب‌کار باش؛ سناریوی نخ‌نما این بار در وزنه‌برداری!

نتیجه نگیر و طلب‌کار باش؛ سناریوی نخ‌نما این بار در وزنه‌برداری!

جدا از کشتی و تکواندو که عملکرد خوبی در المپیک 2024 داشتند سایر ورزش ها پس از شکست رو به توجیه آوردند.

به گزارش ورزش 360، در دنیای وزنه‌برداری، انتخاب وزنه‌ها یا همان کارت‌بازی در سالن گرم رقابت‌ها آن هم رقابتی حساس مانند المپیک حتی از وزنه‌زدن ورزشکار هم اهمیت بیش‌تری دارد و این‌جاست که فرق بین مربی زبده و کاربلد با مربیانی که تجربه و توانایی مدیریت استرس و وزنه‌ها را ندارند، به سادگی مشخص می‌شود.

اتفاقی که شب گذشته برای وزنه‌برداری ایران افتاد هم همین بود. در حالی که شانس کسب مدال برنز را داشتیم، انتخاب وزنه‌های ناصحیح مدال را از علی داوودی گرفت اما عجیب آن که نواب نصیرشلال، سرمربی تیم ملی مدعی شد که یک خرابه را تحویل گرفته و دیگر حاضر به ادامه همکاری با فدراسیون در تیم ملی نیست!

اتفاقاً الان زمانی است که نصیرشلال باید بماند و پاسخ بدهد؛ وقت فرار رو به جلو نیست. انتخاب وزنه‌های اشتباه، مؤثرترین عامل در ناکامی وزنه‌برداری ایران در این دوره از بازی‌هاست و وزنه‌برداری همیشه پرافتخار، این بار به شکلی طعنه‌آمیز از مدال المپیک دور ماند. از این رو فدراسیون نباید کوتاه بیاید و به این استعفا تن بدهد، فعلاً وقت فرار نیست!

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار