کدخبر : 18355 تاریخ انتشار :
A

امیرآذرپیرا؛ یک قدم تا ثبت شگفتی بزرگ در المپیک 2024 مانده بود

امیرآذرپیرا؛ یک قدم تا ثبت شگفتی بزرگ  در المپیک 2024 مانده بود

امیرعلی آذرپیرا که تا یک دقیقه مانده به پایان مبارزه با تاج الدینوف 3-0 پیش بود، در نهایت مقابل قهرمان جهان شکست خورد.

به گزارش ورزش 360 با اینکه سخت ترین قرعه ممکن برای امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک رقم خورده بود، اما او با دل و جرات وارد تشک کشتی شد تا احمد تاج الدینوف روسی الاصل از کشور بحرین را شکست دهد.

تاج الدینوف که سال قبل با شکست کایل اسنایدر و عبدالرشید سعداله یف نامی برای خودش در این وزن دست و پا کرد و طلای جهان را گرفت، حالا هم مدعی اول کسب طلای المپیک است. او در تایم اول برابر آذرپیرا غافلگیر شد.

آزادکار جوان ایران که چندی قبل هم کایل اسنایدر آمریکایی را شکست داده بود، بدون ترس کشتی گرفت و 3 امتیزا از حریف پیش افتاد. نزدیک به یک دقیقه به پایان کشتی مانده بود که آذرپیرا روی زیرگیری حریف خاک شد، اما بازهم 3-2 پیش بود. 

آذرپیرا که به نظر می رسید از نظر نفس در این مبارزه سنگین کم آورده، نتوانست روی زیرگیری بعدی تاج الدینوف دفاع خوبی داشته باشد و بار دیگر در خاک نشست تا 4-3 عقب بیفتد و فرصتی هم برای جبران در ثانیه های آخر نداشته باشد.

با این شکست امیرعلی آذرپیرا باید در انتظار فینالیست شدن تاج الدینوف باشد تا در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار