کدخبر : 17002 تاریخ انتشار :
A

بی‌اعتنایی بروکس به حسن یزدانی

بی‌اعتنایی بروکس به حسن یزدانی

آرون بروکس می‌گوید سید بندی و رقبایی که قرار است تا فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس با آنها روبرو شود برایش اهمیت چندانی ندارد.

به گزارش ورزش 360، آرون بروکس در کمال ناباوری موفق شد برابر دیوید تیلور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در وزن ۸۶ کیلوگرم غلبه کند و مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورد و حالا مشخص شده است که او در بین کشتی‌گیرانی در پاریس قرار دارد که «سیدبندی نشده» هستند.

کشتی‌گیران سید بندی نشده باید تا یک روز پیش از آغاز رسمی ممسابقات کشتی در المپیک ۲۰۲۴ صبر کنند تا جدول رقابت‌هایی که در پیش دارند مشخص شود. این یعنی احتمال دارد که او در همان ابتدا با دشواری‌های بسیاری روبرو شود. برخلاف بروکس، حسن یزدانی در بین برترین کشتی‌گیران در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ است.

یزدانی پس از پیروزی برابر بهترین کشتی‌گیران در عرصه جهانی در جام جهانی ۲۰۲۳ موفق شده است در این جایگاه قرار بگیرد اما به نظر می‌رسد که بروکس نگرانی خاصی از بابت او برای مسابقات پیش رو نخواهد داشت.

این کشتی‌گیر آمریکایی در گفتگو با Hagerstown Herald Mail در این باره اظهار داشت:« من در مسابقات جهانی حضور نداشتم چون در طول فصل مشغول کشتی‌ گرفتن در مسابقات کالج بودم. بسیاری از این حریفان با هم روبرو شده‌اند و به همین دلیل سیدبندی دارند اما این مسائل برای من اصلا مهم نیست. بزنید برویم و کشتی بگیریم. اگر من بهترین کشتی‌گیر دنیا باشم، نشان می‌دهم که بهترین هستم.»

برای نشان دادن اعتماد به نفس او کافی است بدایند که یزدانی در فاصله سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ یکی از دو کشتی‌گیر برتر در وزن ۸۶ کیلوگرم بود. در طول این مدت تنها کسی که توانست او را شکست دهد تیلور بود اما با این وجود به نظر می‌رسد که بروکس نگرانی خاصی در این زمینه ندارد.

حضور او در مسابقات المپیک ۲۰۲۳ پاریس باعث شد که رقابت طولانی مدت تیلور و یزدانی بالاخره به پایان برسد و این کشتی‌گیر آمریکایی می‌تواند در صورت کسب پیروزی و مدال طلا در این مسابقات بلافاصله نامش را در بین برترین کشتی‌گیران دنیا قرار دهد.

منطق می‌گوید که این کشتی گیر تازه کار و بی‌تجربه شانس زیادی برای شکست دادن حسن یزدانی که بسیاری او را مرد جادویی می‌دانند ندارد اما نباید فراموش کرد که منطق بارها در مسابقات ورزشی شکست خورده است، مانند اتفاقی که بین او و دیوید تیلور رخ داد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار