کدخبر : 16761 تاریخ انتشار :
A

خط و نشان رقیب ساروی برای طلای المپیک 2024

خط و نشان رقیب ساروی برای طلای المپیک 2024

آرتور الکسانیان فرنگی‌کار کشور ارمنستان به دنبال این است تا دومین طلای خود را در المپیک پاریس کسب کند.

به گزارش ورزش 360، اتحادیه جهانی کشتی در ادامه گزارشات خود از مسابقات کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک تحلیلی بر اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم داشته است. آرتور الکسانیان 32 ساله را می‌توان در انتهای حرفه‌ای دانست که می‌تواند شامل یک مدال المپیک از هر رنگی در پاریس باشد.

او در ریو 2016 به مدال طلا دست یافت، در توکیو نقره گرفت و 4 طلای جهانی را نیز به دست آورده است. او همچنان چهره برتر وزن 97 کیلوگرم است. الکسانیان در مصاحبه‌ای عنوان کرد: در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های المپیک توکیو در جریان مبارزه با کشتی‌گیر ایرانی مصدوم شدم و در فینال روی یک پا مبارزه کردم اما حتی در این وضعیت اگر به خاطر تعصب داوران نبود، آماده پیروزی بودم. وی افزود: امروز هم به همه می‌گویم که با دستم به پای حریفم دست نزده‌ام.

هیچکس در دنیا نیست که به من نشان دهد که با دستم پای او را لمس کردم. اگر مصدومیت نبود مطمئنم در توکیو هم برنده می‌شدم.این فرنگی‌کار ارمنستان آماده است تا دومین طلای خود را در المپیک کسب کند.وی گفت: دقیقاً می‌دانم برای چه چیزی آماده می شوم و چه مسیری را طی کرده‌ام. می‌دانم اکنون چه مسیری را طی می‌کنم و برای رسیدن به هدفم چگونه تا انتها خواهم رفت.این کشتی‌گیر درباره خداحافظی از دنیای قهرمانی، خاطرنشان کرد: به این فکر می‌کنم که بعد از بازی‌های المپیک به کارم پایان دهم اما هنوز نمی‌توانم خودم را بدون کشتی تصور کنم. با این حال، تلاش می کنم تا با پیروزی به دوران حرفه ای خود پایان دهم اما نمی‌توانم بگویم چه زمانی این اتفاق می افتد.

محمدهادی ساروی در همین وزن نماینده کشورمان در المپیک پاریس خواهد بود که در سید 3 قرار دارد. آرتور الکسانیان سید یک را در وزن 97 کیلوگرم دارد.

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار