کدخبر : 14132 تاریخ انتشار :
A
یزدانی-بروکس و زارع-آکگل؛

ایران دو طلای ویترین کشتی المپیک را می‌خواهد

ایران دو طلای ویترین کشتی المپیک را می‌خواهد

با درخشش یزدانی در تورنمنت مجارستان، کاملا مشخص شده که وی بعد از جراحی کتف به مرز آمادگی رسیده و می تواند باز هم مدعی کسب عنوان قهرمانی در المپیک و مسابقات جهانی باشد.

به گزارش ورزش 360، حسن یزدانی در مسابقات المپیک 2024 هیچ رقیب بزرگی ندارد و تنها آرون بروکس است که او هم هنوز رقابتی با یزدانی نداشته است. اگر این دو کشتی گیر در المپیک پاریس در 2 گروه مجزا باشند، رسیدن آن ها به فینال المپیک یک اتفاق بسیار محتمل است.

فینال یزدانی و بروکس می تواند خاطره فینال المپیک 2020 را زنده کند. دیداری که در آن یزدانی برابر تیلور مغلوب شد اما این بار یزدانی می تواند با برتری برابر بروکس پنجمین مدال طلای جهانی و المپیکی خود را جشن بگیرد.

اما در وزن 125 کیلو هم بی تردید امیرحسین زارع بهترین کشتی گیر جهان است و می توانیم امیدوار باشیم که در این وزن هم با درخشش او یک مدال طلا بگیریم. ضمن این که بهترین کشتی گیر جهان در این وزن بعد از امیرحسین، طاها آکگل است که برتری قابل توجهی نسبت به پتریاشویلی اهل گرجستان و میسون پاریس آمریکایی و البته مونختورلخا گواگرل مغولی دارد. به احتمال قریب به یقین اگر آکگل در گروه مخالف زارع باشد، می تواند حریف او در فینال المپیک باشد.

کشتی ایران انتظار برگزاری این 2 فینال تاریخی را می کشد. فینال هایی که ممکن است از دل آن ها، 2 مدال طلای المپیک به کاروان ایران برسد.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار