کدخبر : 10588 تاریخ انتشار :
A

نابغه‌ی کشتی از شانس مدال آوری حسن یزدانی می‌گوید

نابغه‌ی کشتی از شانس مدال آوری حسن یزدانی می‌گوید

پیشکسوت کشتی گفت: یکی از کشتی گیرانی که امید مدال است حسن یزدانی است و امیدوارم کتفش خوب شود و بتواند مدال بگیرد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، ابراهیم جوادی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم میرواحدی رئیس اسبق فدراسیون کشتی اظعهار داشت: شخصی بود که از هر نظر مردم را دوست داشت و کمک می‌کرد. در حد توان خود کار کرد و از نظر شخصیتی هم خوب بود و با بچه‌ها خودمانی بود. سالیان درازی هم بود که مهاجرت کرده بود. نسل قدیمی به خوبی او را می‌شناسند و اگر می‌بینید نسل جدید نیامده است، چون او را نمی‌شناسند. 

وی ادامه داد: او 62 کیلو کشتی می گرفت و با توجه به حریفان زیادی داشت در تهران سوم شد. آن زمان سوم شدن هم به خاطر سطح بالای کشتی کار سختی بود. کشتی گیری و رئیس خوبی بود. 

پیشکسوت کشتی در مورد اینکه کمتر از سه ماه دیگر تا المپیک مانده است، گفت: هنوز یک سهمیه دیگر هم می‌توانیم بگیریم و نتیجه گرفتن بستگی به کار مربیان دارد. یکی از کشتی گیرانی که امید مدال است حسن یزدانی است و امیدوارم کتفش خوب شود و بتواند مدال بگیرد. حداقل دومی او 100 درصد است و امید داریم طلایی شودو المپیک میدان بزرگی است و همه با قدرت می آیند.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار