کدخبر : 7993 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | خبر مهمی که پدیده والیبال ایران داد: انتقال به سری‌آ

ویدیو | خبر مهمی که پدیده والیبال ایران داد: انتقال به سری‌آ

پوریا حسین خانزاده پدیده والیبال ایران پیش از ۲۰ سالگی، دو فینال والیبال را تجربه کرده و آینده بسیار درخشانی دارد.

به گزارش ورزش 360، پوریا حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم فولاد سیرجان حالا در سن ۱۹ سالگی، به دو فینال والیبال رفت و پس از تجربه شکست سال قبل، این بار همراه با سیرجانی‌ها به مقام قهرمانی رسید. او درباره این قهرمانی گفت: بازی خوبی بود و از اول لیگ تلاش کردیم قهرمان شویم چون برای قهرمانی بسته بودیم. پارسال داغی بر دلمان ماند و دوم شدیم اما گفتیم حالا امسال جبران کنیم.

او ادامه داد: من تمام تلاشم را می‌کنم در پست خودم بهترین باشم. دنبال یک پیشنهاد خوب هستم اما هفته‌های آینده خبرهای خوب در راه است.

وی درباره شرایط راهیابی تیم ملی والیبال به المپیک تاکید کرد: احتمال آن با نتایجی که پارسال گرفتیم، خیلی کم است و کارمان سخت است. مربی جدید هم که می‌آید، من جایی اسمش را نشنیدم. جوان است و انگیزه دارد که انشالله کاری کند ما هم یک المپیک برویم. کادر خوبی داریم و باتجربه است. من سه ساله در لیگ هستم و این دومین فینال من است. گفتم یک قهرمانی هم قبل بیست سالگی بیاورم!

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار