کدخبر : 6645 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | چهل و هشت ساعتی که گلرها گریستند!

ویدیو | چهل و هشت ساعتی که گلرها گریستند!

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با اشتباهات سریالی و عجیب داوران به پایان رسید.

به گزارش ورزش 360، نوزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با ردوبدل‌شدن 24 گل به پایان رسید تا هواداران فوتبال نظاره‌گر یکی از پرگل‌ترین و جذاب‌ترین هفته‌های فصل باشند. ثبت 24 گل در 8 مسابقه حکایت از میانگین 3 گل زده در هر مسابقه دارد که آمار جالب‌توجهی و فراتر از استاندارد محسوب می‌شود اما در این میان، آنچه به کیفیت رقابت‌های هفته نوزدهم لطمه وارد کرد، اشتباهات عجیب و غیرمنتظره دروازه‌بانان سرشناس فوتبال ایران بود.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران که در جام ملت‌های آسیا هم روزهای پرفرازوفرودی داشت و همچنان از فرم ایده‌آل خود دور است، یکی از چهره‌های ناموفق هفته بود که در مسیر باز شدن دروازه پرسپولیس، اشتباهات جنجالی و عجیبی را انجام داد. در کنار بیرانوند، پیام نیازمند دیگر دروازه‌بان باتجربه‌ای بود که در هفته نوزدهم با اشتباهات خود نقش پررنگی در مسیر شکست سپاهان در اصفهان برابر پیکان داشت و محمد ناصری و علیرضا رضایی هم با اشتباهات فاحش و باورنکردنی خود در مسیر افزایش شمار گل‌های هفته نوزدهم نقش‌آفرین بودند!

بیرانوند، فرسنگ‌ها دور از فرم ایده‌آل!

پرسپولیس در هفته نوزدهم بردی 4 بر 2 را در خانه برابر فولاد خوزستان جشن گرفت که نکته مهم مسابقه، امید گل فولادی‌ها بود که حتی به 0.5 هم نرسید؛ چرا که روی هر 2 گل قرمزپوشان اهوازی، علیرضا بیرانوند نقش‌آفرین بود. او در لحظه ثبت گل نخست فولادی‌ها، با واکنش عجیب خود توپ موسی کولیبالی را به داخل دروازه هدایت کرد و گل دوم قرمزپوشان اهوازی هم در شرایطی به‌ثمر رسید که بیرانوند با خروج اشتباه خود زمینه‌ساز ناهماهنگی مدافع تیمش شد و در نهایت دروازه پرسپولیس فرو ریخت تا هفته نوزدهم برای این دروازه‌بان ملی‌پوش با 2 اشتباه غیرمنتظره به پایان برسد.

نیازمند، مورایس را کلافه کرد و تعویض شد!

پیام نیازمند یکی از عجیب‌ترین روزهای دوران فوتبال خود را در برابر پیکان پشت سر گذاشت. دروازه‌بان باتجربه طلایی‌پوشان که روی نخستین گل دریافتی تیمش نقش پررنگی نداشت و توپ بعد از برخورد با سیاوش یزدانی تغییر مسیر داد و به گل تبدیل شد، روی گل دوم پیکان واکنشی عجیب از خود نشان داد و در واقع، واکنش ضعیف نیازمند بود که توپ را به داخل دروازه سپاهان هدایت کرد و این عملکرد ضعیف او باعث شد تا در اتفاق کم‌سابقه، ژوزه مورایس در بین 2 نیمه به سراغ تعویض دروازه‌بان تیمش برود و او تصمیم گرفت تا در نیمه دوم نیما میرزازاد برای طلایی‌پوشان به میدان برود تا این‌گونه دروازه‌بان باتجربه تیمش را تنبیه کرده باشد!

پیکانی‌ها مقابل دروازه‌بان خودی مغلوب نشدند

محمد ناصری روز کابوس‌واری را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برابر سپاهان پشت سر گذاشت اما روی فرم‌بودن شاگردان رضا عنایتی و عملکرد ضعیف خط دفاعی سپاهان باعث شد تا اشتباهات ناصری باعث شکست پیکان در اصفهان برابر سپاهان نشود. دروازه‌بان خودروسازان با اشتباه مهلک خود خیلی زود زمینه‌ساز ثبت گل اول سپاهان شد و در ادامه بازی هم، در هنگامی شاگردان رضا عنایتی با نتیجه 2 بر یک از حریف خود پیش بودند، ناصری با واکنش ضعیف خود گل دوم را دریافت کرد تا روز بد خود برابر سپاهان را تکمیل کند.

اشتباه مرگبار رضایی، شاید به قیمت سقوط نساجی!

علیرضا رضایی بدون‌شک پرهزینه‌ترین و جنجالی‌ترین اشتباه هفته را انجام داد؛ جایی‌که نساجی تا واپسین لحظات دوئل سرنوشت‌ساز در کورس بقا برابر صنعت‌نفت آبادان با یک گل از حریف خود پیش بود اما اعتماد به نفس کاذب رضایی، کار دست او داد و در حالی‌که امید گل توپ ارسالی فرشاد محمدی‌مهر، 0.01 بود اما رضایی به قصد کنترل توپ با سینه نشست ولی نتوانست این کار را انجام بدهد و توپ از او عبور کرد و وارد دروازه نساجی شد تا در واپسین لحظات یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته، نساجی با اشتباه مهلک رضایی گل تساوی را دریافت کند و 2 امتیاز مهم را در خانه حریف در مسیر بقا در لیگ برتر از دست بدهد!

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار