کدخبر : 5981 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | تنبیه شدید بازیکنان نساجی زیر برف

ویدیو | تنبیه شدید بازیکنان نساجی زیر برف

یکی دیگر از آن اتفاقات عجیب و غریب فوتبال ایران شب گذشته در برف سنگین رخ داد.

به گزارش ورزش 360، نساجی که در این فصل با مهدی رحمتی شروع کرد و با لوکاس آلکاراس اسپانیایی ادامه داد، چند روزی است که هدایت تیم خود را به ساکت الهامی واگذار کرده و این سرمربی که سابقه بسیار خوبی در قائمشهر دارد و از محبوبیت خاصی بین طرفداران نساجی بهره می‌برد، برای اولین گام مقابل تیم خوب گل‌گهر با سه گل بازنده شد. باختی شوک آور برای ساکت که هرگز در سیرجان نباخته بود.

او در حالی که روی نیمکت دندان قروچه می‌کرد، خیلی زود بازیکنان را وادار به کار بیشتر کرد، آن هم در چارچوب یک تمرین یک ساعته زیر برف سنگین غرب تهران و در حالی که بازیکنان نفس نفس بازیکنان نساجی زیر نور نه چندان قوی ورزشگاه کارگران قابل مشاهده بود. آنها اما جدیت الهامی را می‌دیدند و دم برنمی‌آوردند، چرا که در این اوقات ممکن است اولین اعتراض به معنای آخرین فعالیت یک بازیکن باشد.

اولین شکست ساکت الهامی در سیرجان جوری برای او گران آمده که قصد داشت بازیکنان نساجی را با چتر نجات روی زمین کارگران رها کند.

علاوه بر این بنا به درخواست ساکت الهامی پس از شکست نساجی مقابل گل‌گهر در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، کادر فنی، بازیکنان و تمامی اعضای تیم، با جریمه ده درصدی از مبلغ قراردادشان مواجه شدند و این پایان ماجرا نبود و سرمربی جدید از مدیریت درخواست کرده پرداختی ها به بازیکنان نیز تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآید.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار