کدخبر : 5488 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | اوسمار ویرا :باید قوی باشیم تا قهرمان شویم

ویدیو | اوسمار ویرا :باید قوی باشیم تا قهرمان شویم

اوسمار در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتور حاضر شد.

به گزارش ورزش 360، فردا یک بازی خیلی سخت مقابل تراکتور داریم. تراکتور تیمی است که در نیم‌فصل اول خیلی پیشرفت کرد و در نیم‌فصل تعدادی از نفراتش را عوض کرد. 

تراکتور تیمی آماده است و تیمی که به مانند تیم مادوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد. با این اوصاف قطعاً بازی جالبی خواهد شد و ببینیم کدامیک از ما بیشتر می‌توانیم توپ را نگه داریم.

در نیم فصل دوم باید به دنبال کسب نتایج باشیم. درست است که مقابل آلومینیوم بازی خوبی داشتیم اما این کافی نیست. 

باید بازی متفاوتی در این دیدار داشته باشیم چون تیم حریف فرق می‌کند و شکل بازی آن‌ها هم فرق می‌کند. باید قوی باشیم تا نتیجه بگیریم.

اول از همه باید بگویم نمی‌خواستم فرقی بین خبرنگاران باشد و برای همه خبرنگاران احترام قائل هستم. 

حضور روی نیمکت و مربیگری‌ در ایران دشوار است. این جوی که هست هر نظری بدهم و صحبتی کنم می‌تواند روی جو فوتبال اثر بگذارد.

 مسئولیت سنگینی دارم و در تیم بزرگی هستم که امیدوارم با هدایت هواداران و باشگاه نتیجه بگیریم. خودم را با گل محمدی مقایسه نمی‌کنم. ارتباطی که بازیکنان با آقا یحیی داشتند با ارتباطی که الان با من دارند متفاوت است. 

خیلی رابطه شما به عنوان دستیار با مربی‌ای که قرار است ۱۱ بازیکن را انتخاب کند، فرق دارد. امیدوارم که با گذشت زمان رابطه خوبی بین من و بازیکنان شکل بگیرد. هیچ زمان نمی توانم رابطه خودم با بازیکنان را با یحیی گل‌محمدی مقایسه کنم.

منبع آنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار