کدخبر : 5125 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | جوابیه استقلال به صحبت‌های تند جواد نکونام

ویدیو | جوابیه استقلال به صحبت‌های تند جواد نکونام

مهدی هژبری درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی استقلال شفاف سازی کرد.

به گزارش ورزش 360، یکسری مسائلی که آقای نکونام مطرح کرد باید در باشگاه استقلال و در خانواده مطرح می شد. نکونام می داند که خطیر وقتی علی قلی زاده را در تلویزیون درحال تماشای بازی پرسپولیس دید، با او تماس گرفت و گفت اگر قلی زاده قصد دارد به ایران بیاید و شما هم اگر رابطه‌ی خوبی دارید با او صحبت کنید، نکونام به خطیر گفت که قلی زاده قصد آمدن به ایران را ندارد.

نکونام حق دارد تیمش را تقویت کند، یکسری بازیکنان با بودجه‌ی ما جور در نمی آید. هال سیتی اعلام کرد صیادمنش را قرضی می دهیم، قوانین فوتبال ایران هم می گوید باشگاه های ایرانی نمی توانند بازیکن لژیونر را به صورت قرضی جذب کنند.

سکوت باشگاه به این دلیل است که تیم صدرنشین است و می خواهیم هوادار لذت ببرد. لیستی داده شد که جذب او در توان باشگاه نبوده است.

ما تورس را می خواستیم که سرمربی گل گهر اعلام کرد که اگر تورس را می خواهیید اول قرارداد من را فسخ کنید بروم. برای جذب اسلامی ۳ بار با محمد ربیعی صحبت کردم.

 

 

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار