کدخبر : 5018 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | تعویض عجیب به سبک اسلوونیایی‌ها!

ویدیو | تعویض عجیب به سبک اسلوونیایی‌ها!

تیم روگاشکا اسلوونی برای تبعیت از قوانین لیگ این کشور، دست به کار عجیب و خنده داری زد.

به گزارش ورزش 360، در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر اسلوونی، تیم فوتبال روگاشکا که در قعر جدول رده بندی قرار دارد، در استادیوم استوزیس میهمان تیم رده دومی المپیا بود که این بازی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

اما اتفاق عجیبی که در جریان این دیدار رخ داد باعث شد تا این مسابقه در کانون توجهات قرار گرفته و به سرعت در فضای مجازی وایرال شود، آن هم انجام یک تعویض در ثانیه 24 مسابقه بود که هیچ اجباری هم در انجام آن وجود نداشت.

طبق قوانین لیگ برتر اسلوونی که از سال 2022 تصویب شده، هر تیم لیگ برتری باید مسابقات خود را با تعداد مشخصی از بازیکنان جوان آغاز کند و ضمن اینکه باید حداقل هشت بازیکن داخلی نیز در ترکیب اولیه حضور داشته باشند.

تیم فوتبال روگاشکا برای تبعیت از این قانون، دست به کار عجیب و خنده داری زد که سر و صدای زیادی در رسانه ها به پا کرده است. آنها بازی را با حضور یک دروازه بان هفده ساله به نام ژان لوربر آغاز کردند اما به محض سوت آغاز بازی، عمدا توپ را به بیرون زدند تا سنگربان اصلی تیم یعنی آجدین مولالیچ وارد زمین مسابقه شود.

حرکت عجیبی که این باشگاه قعرنشین را در کانون توجهات قرار داد و ویدیوی آن به سرعت توسط کاربران منتشر شد. نکته جالب اینکه تنها سه دقیقه پس از این تعویض، دروازه روگاشکا باز شد و این تیم در ادامه گل دوم را نیز دریافت کرد ولی در وقت های تلف شده نیمه دوم به بازی برگشت و حساب کار 2 بر 2 شد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار