کدخبر : 24273 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | خلاصه بازی آث میلان 1 - اودینزه 0 ؛ هفته هشتم سری آ

میلان در بازی هفته هشتم سری A به مصاف اودینزه رفت و با گل ساموئل چوکووئزه با برتری 1-0 به سه امتیاز مهم در بازی خانگی دست پیدا کرد.

به گزارش ورزش 360، میلان در بازی هفته هشتم سری A به مصاف اودینزه رفت و با گل ساموئل چوکووئزه با برتری 1-0 به سه امتیاز مهم در بازی خانگی دست پیدا کرد. میلان که طی سه بازی گذشته مقابل اودینزه دو بار شکست خورده بود در این بازی با فشار زیادی به سمت دروازه حریف کار را آغاز کرد.

ترکیب تیم‌ها:

    میلان: مانیان، تیاوو، امرسون، پاولوویچ، تراسیانو، فوفانا، رایندرز، چوکووزه، پولیشیچ، اوکافور و موراتا

    اودینزه: اوکویه، توره، بایول، کاباسله، زمورا، زاراگا، کارلستروم، لوریچ، اهیزیبو، براوو و لوکا

پایان نیمه اول

فشار شاگردان پائولو فونسکا روی دروازه حریف خیلی زود نتیجه داد و در دقیقه 13 موفق شدند توسط ساموئل چوکووئزه پیش بیفتند.

میلان می‌توانست خیلی زود به گل دوم برسد اما ضربه سر آلوارو موراتا در دقیقه 18 به سختی توسط دروازه‌بان اودینزه مهار شد. روسونری خیلی خوش شانس نبود چون در جریان رقم خوردن اولین موقعیت جدی اودینزه، تیانی رایندرز مجبور شد با خطای عمد در موقعیت تک به تک پر دقیقه 29 اخراج شود.

این اخراج موجب شد جریان بازی دستخوش تغییر شود و در دقایق پایانی نیمه نخست این اودینزه باشد که بیشتر حمله می‌کند. در دقیقه 45 ضربه سر اهیزیبو به دلیل آفساید رد شد و VAR نشان داد که ضربه این بازیکن در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

پایان بازی

بازی در نیمه دوم با پرس سنگین اودینزه روی دروازه میلان شروع شد. تیم میهمان سعی داشت از اخراج رایندرز نهایت استفاده را ببرد و به گل تساوی برسد که در مقابل میلان خیلی فشرده دفاع می‌کرد.

میلان چاره‌ای به غیر از دفاع کردن و حفظ برتری‌اش با یک بازیکن کمتر نداشت و همه از جذابیت بازی کم کرده بود چون بازی یکطرفه اودینزه به موقعیت‌های جدی تبدیل نمی‌شد تا دروازه مانیان تهدید شود.

میلان که نیاز به کمی سرعت در خط حمله داشت با تعویض موراتا و تامی آبراهام مواجه شد که این بازیکن با بدنسازی خیلی زود زمین را ترک کرد. آبراهامیان در آستانه دروازه اودینزه در موقعیت گلزنی قرار داشت که مچ پای راست او پیچ خورد و با اشک تنها 5 دقیقه پس از ورود به زمین، با روبن لوفتوس چیک تعویض شد.

بازی در دقایق پایانی نیمه دوم با 7 دقیقه وقت اضافه همراه شد شد که منجر به گلزنی اودینزه شد. البته میهمان بدشانس بود چون پس از بررسی طولانی مدت VAR که چند دقیقه طول کشید، این گل مردود اعلام شد.

اودینزه که یکی از پدیده‌های این فصل بوده قبل از این دیدار دو امتیاز از میلان جلو بود و با این شکست با 13 امتیاز در رده ششم قرار گرفت و میلان هم 14 امتیازی شد تا به رده سوم صعود کند و با یک بازی بیشتر با اینتر رده دومی هم امتیاز شود.

گل:

ساموئل چوکووئزه پس از ورود به محوطه جریمه موفق شد پاس عرضی کریستین پولیشیچ را با ضربه قوس‌دار پای چپ به گوشه راست دروازه بفرستد و سه امتیاز این بازی حساس را با این گل به تیمش هدیه کند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار