کدخبر : 23669 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | فیگور انفرادی وحید بادپی در دور مقدماتی کلاسیک‌ فیزیک مستر المپیا۲۰۲۴

وحید بادپی بدنساز توانمند دسته کلاسیک فیزیک در مستر المپیا ۲۰۲۴ است که در دور مقدماتی با فیگورهای خود چشم‌ها را خیر کرد.

به گزارش ورزش 360، مسابقات کلاسیک‌فیزیک با هدف به نمایش گذاشتن ترکیب بدنی زیبا و حجم عضلات در بدن انجام می‌شود. در این مسابقات، ورزشکاران به‌دست‌آوردن تعادلی بین حجم عضلات، نسبت وزنی بدن و ترکیب بدنی درست سعی می‌کنند.

 در مسابقات کلاسیک فیزیک، ورزشکاران در دسته‌بندی‌های مختلف شرکت می‌کنند که شامل ارتفاع، وزن و سن هستند. هر دسته‌بندی، ورزشکاران به صورت فردی بر روی صحنه ظاهر می‌شوند و به داوران نمایش ترکیب بدنی خود را به نمایش می‌گذارند. این نمایش عموماً شامل حرکات مختلف بدنی و ارائه تعدادی پرورشی و ترکیبی است که به نمایش گذاشتن عضلات و ترکیب بدنی مناسب و انعطاف پذیری و ظاهری زیبا در بدن ورزشکاران کمک می‌کند.

 در پایان هر دسته‌بندی، داوران نمرات و امتیازات خود را بر اساس ترکیبی از پرورشی، ترکیب بدنی و تناسب اندامی به ورزشکاران اعلام می‌کنند و برنده‌ی مسابقات مشخص می شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار