کدخبر : 23022 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | اسم این کار «بازسازی» نیست

۲۶ ثانیه از شرایط ورزشگاه تختی که امروز میزبان مسابقه پرسپولیس است حقایق تلخی را یادآور می شود.

به گزارش ورزش 360، کمتر از ۲۰ ساعت دیگر روی این چمن بازی پرسپولیس و چادرملو برگزار می‌شود. اما می‌بینید که ورزشگاه تختی آن‌طور که همه انتظار داشتند برای میزبانی از بازی‌های لیگ‌برتر آماده نشده است. این چند ثانیه فیلم از آخرین تلاش‌ها برای آماده‌سازی نهایی ورزشگاه را نگاه کنید.

وضعیت چمن که مشخص است. بعد از سه‌بار شکست پیمانکار‌های‌ مختلف به این وضعیت با پیمانکار جدید رسیده و حالا تفاوت چندانی با شهر قدس ندارد. انگار فقط قرار بوده سبز باشد و نه باکیفیت.

برای پیست تارتان هم که نیازی به استخدام واژه نیست. آبروریزی بزرگ است! برای پوشش موکت و چمن مصنوعی روبه‌روی نیمکت‌ها هم تعریفی نداریم.

البته برخی کارهای زیربنایی مثل کابل‌کشی و تجهیز فیبر نوری، اتاق VAR، رختکن تیم‌ها و داوران و جایگاه VIP، نرده‌کشی برای جایگاه تماشاگران و نور استادیوم که به شرایط میزبانی برسد، انجام شده اما در نهایت فقط همین‌قدر می‌توان گفت آنچه در ورزشگاه تختی رخ داده، اسمش هرچه باشد بازسازی نیست. آماده‌سازی در کمترین سطح است برای اینکه بازی آنجا با حداقل امکانات برگزار شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار