کدخبر : 22792 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | مصاحبه طوفانی رئیس هیات مدیره استقلال پس از بازگشت به ایران

پس از بازگشت کاروان استقلال از قطر، گفت‌وگویی جنجالی با احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال و نماینده رسمی هلدینگ خلیج فارس انجام شد.

به گزارش ورزش 360، شهریاری در گفتگویی نسبتا مفصل پس از بازگشت کاروان استقلال به ایران، به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ‌های باورنکردنی و شگفت‌انگیزی داد.

هیات مدیره امروز برای تعیین تکلیف وضعیت سرمربیگری استقلال تشکیل می شود و تکلیف نکونام را معلوم می کنند. اسامی سرمربیان خارجی مطرح شده را تایید نمی کنم. هیچ اتفاق بدی نیفتاده و بهترین کارها برای استقلال انجام شده است. من بابت اتفاقاتی که در استقلال افتاده است به خودم نمره قبولی نمی دهم. نمی توانستیم در هفته سوم سرمربی را تغییر دهیم و این روشن است و خداحافظ و هفته سوم سرمربی را تغییر نمی دهند و منطقی نیست. انتقاداتی که از من در فضای مجازی انجام می شود را قبول ندارم. مهم نیست که استقلال دربی را باخت چون یک اتفاق بود! 

ریشه یابی مشکلات استقلال کلیشه ای نیست! هلدینگ سه ماه است استقلال را تحویل گرفته است. شما می دانی با آقای نکونام قرارداد سه ساله بسته شده است به ارزش 100 میلیارد تومان؟ باید چکارش کنیم؟

من اول فصل با ماندن آقای نکونام صددرصد موافق بودم اما آقای نکونام در اوایل فصل قرار بود به دلایلی نباشد. 

هر باشگاهی مسایل سری و امنیتی دارد بعضی مسایل امنیتی را نباید گفت در آمریکا هم مسایل امنیتی بعد از ۲۰ سال فاش می شود. با اجازه بزرگترها رییس هیات مدیره باشگاه استقلال هستم، دیگه چی می خواهید باشد؟ می خواهید نقش نداشته باشم؟

در آن مقطع که بوسنیایی ها آمدند آقای نکونام قرار بود به دلایلی سرمربی نباشد و بعدا مجوز ایشان گرفته شد به همین دلیل از جذب بازیکنان بوسنایی خبر نداشت، این دو بازیکن بوسنیایی با تشخیص بنده جذب شدند و بازیکنان خوبی بودند دیدید که سریع جذب تیمهای دیگر شدند. اگر نکونام این دو بازیکن را نخواسته تشخیص سرمربی است. دو بازیکن را با تشخیص خودم گرفتم همانطور که در طول تاریخ بقیه بازیکنان را هم خودم گرفتم. 

از عملکرد خودم در سه ماه اخیر صد درصد راضی هستم چون بهترین تیم را بستم. تنها بستن تیم موفقیت نمی آورد و باید تیم به هماهنگی بهتری برسد و ان شالله می رسد. حالا هیات مدیره درباره سرمربی داخلی یا خارجی تصمیم می گیرد!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار