کدخبر : 21232 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | چه کسی خبر خداحافظی مجتبی جباری را لو داد؟

مجتبی جباری در این ویدیو از شخصی صحبت کرد که خبر خداحافظی از فوتبال را به رسانه‌های لو داد.

به گزارش ورزش 360، من سال ۲۰۰۶ در اوج دوران بازیگری خودم مصدوم شدم و به جام جهانی نرفتم. نه پول عملم را دادند و نه من را به جام جهانی بردند. یک سال و نیم پس از آن ماجرا طول کشید تا دوباره بتوانم فوتبال بازی کنم. به رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ رسیدم و شکر خدا صعود کردیم ولی من ۹ عمل جراحی انجام داده بودم.

قرار بود بروم و با کارلوس کیروش صحبت کنم تا بتوانم سال‌های بازیگری خودم را بیشتر کنم. در آن فضا خیلی دشوار بود که بین رویایی که از قبل داشتی و قرار گرفتن در آن فضا یا افزایش سال‌های بازیگری خود یکی را انتخاب کنی. ترجیح من این بود که بتوانم جایی بازی کنم که خانواده‌ام را بهتر تامین کنم. اگر تیم ملی یک زمانی ساپورت لازم را کرده بود و شرایط اوکی بود، من هم بی‌نیاز از خیلی چیزها بودم و می‌رفتم تجربه‌ام را می‌کردم.

البته مساله با یک شیطنت‌هایی هم همراه شد. اگر می‌رسیدم تهران و با کارلوس کیروش صحبت می‌کردم، حتماً  قانعم می‌کرد که نروم ولی ناگهان بعد از تعطیلات عید روزنامه‌ها نوشتند که مجتبی جباری خداحافظی کرد. یک نفر این خبر را داده بود که تا حدود زیادی هم می‌توانم حدس بزنم چه کسی بود. شاید آن آدم فکر می‌کرد قضیه به ضرر من می‌شود اما فکر می‌کنم به نفعم شد.

فکر می‌کنم اکثر مخاطبان هم می‌توانند حدس بزنند که چه کسی بود؟

نه. کیه؟

بگویم؟

اره

..........

بله (می‌خندد). اما این را که منتشر نمی‌کنید؟

قطعا نه!

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار