کدخبر : 19049 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | اعتراض منشوری و توهین‌آمیز کریستیانو رونالدو به هم‌تیمی‌هایش

عصبانیت و خشم جنجالی کریستیانو رونالدو از بازیکنان النصر پس از دریافت 4 گل در فضای مجازی بسیار مورد بازدید قرار گرفته است.

به گزارش ورزش 360، در چارچوب دیدار نهایی سوپرجام عربستان، دربی بزرگ ریاض بین النصر و الهلال با برتری پرگل آبی‌ها پایان یافت تا باز هم شاهد جشن قهرمانی شاگردان ژسوس مقابل چشم رونالدو باشیم.

جالب‌ترین صحنه این دیدار بعد از گل چهارم الهلال رقم خورد. جایی که رونالدو که از شکست‌های متوالی برابر الهلال خسته شده، رو به بازیکنان تیمش کرد و با کنایه آن‌ها را به خوابیدن در زمین متهم کرد. رونالدو با اشارات دست رو به بازیکنان النصر با حالتی تمسخرآمیز اعتراض خود را به نمایش ضعیف بازیکنان این تیم نشان داد.

البته این تمام ماجرا نبود و رونالدو با حرکاتی منشوری و نامشخص باردیگر از بازیکنان انتقاد کرد. این بار اما بسیار تندتر و بی ادبانه تر.

رونالدو و یارانش سه ماه پیش در فینال جام حذفی عربستان نیز در ضربات پنالتی برابر الهلال شکست خورده بودند. همان باختی که منجر به جاری شدن اشک‌های ستاره پرتغالی پیش از یورو 2024  شد‌.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار