کدخبر : 16064 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | رسمی؛ بمب‌های استقلال در آستانه انفجار!

باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی، از منفجر شدن دو بمب بزرگ خبر داد که به رامین رضاییان و سامان فلاح مربوط می شود.

به گزارش ورزش 360، باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی، از منفجر شدن یک بمب تابستانی خبر داد و آن، پیوستن سامان فلاح و رامین رضاییان به این تیم است.

باشگاه استقلال با سامان فلاح و رامین رضاییان به توافق رسیده و آبی‌ها به زودی از این دو ستاره رونمایی خواهند کرد.

پنجشنبه شب رامین رضاییان با مدیران هلدینگ خلیج فارس و خود جواد نکونام جلسه داشته و به صورت کامل سر مبلغ با استقلال به توافق رسیده و قرارداد امضا شده است اما منوط به پرداخت پول تا یکشنبه.

با توجه به قراردادی که رامین رضاییان امضا کرده، اگر حدودا نیمی از مبلغ قرارداد تا پایان یکشنبه پرداخت شود، قرارداد تکمیل خواهد شد و رامین رسما به عنوان بازیکن استقلال معرفی خواهد شد.

صبح امروز ۱۰۰ میلیارد تومان توسط هلدینگ خلیج فارس به حساب باشگاه استقلال واریز شده تا مبلغ مورد نظر به رامین رضاییان پرداخت شود و همچنین ۱۵ میلیارد هم به سپاهان بابت رضایتنامه‌ داده شود.

 

مابقی پول هم برای سامان فلاح و توافق کامل با باشگاه گل گهر سیرجان خزینه خواهد شد و تا پایان امروز هم سامان فلاح و هم رامین رضاییان رسما به عنوان بازیکن استقلال معرفی خواهند شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار