کدخبر : 15833 تاریخ انتشار :
A

فیلم | کتکاری باورنکردنی داروین نونیز با هواداران رقیب!

داروین نونیز مهاجم اروگوئه ای باشگاه لیورپول در پایان دیدار برابر کلمبیا به شدت از دست هواداران رقیب عصبانی شد و برای دعوا و درگیری وارد جایگاه هواداران کلمبیا شد.

به گزارش ورزش 360، در پایان دیدار نیمه نهایی کوپاآمریکا 2024 که اروگوئه برابر کلمبیا شکست خورد و حذف شد، داروین نونیز و چند بازیکن دیگر اروگوئه که به شدت از دست هواداران رقیب عصبانی بودند، نتوانستند عصبانیت خود را کنترل کنند و با ورود به جایگاه هواداران تیم ملی کلمبیا وارد درگیری و کتک کاری شدیدی شدند. در این درگیری ها نونیز مشت محکمی از یک هوادار کلمبیایی خورد.

بعد از سوت بازی گزارش‌هایی به زمین میرسه مبنی بر اینکه تعدادی از هواداران کلمبیایی که مست هم هستند به خانواده بازیکنان اروگوئه که همگی یک جا نشسته بودند توهین و حمله کردند و به سمتشون اشیایی پرتاب کردند.

بعد از اون صحبت‌هایی مبنی بر اینکه مادر مانوئل اوگارته به بیمارستان برده شده پخش میشه و بعد گفته میشه که اعضای بیشتری هم مثل مادر والورده در حال اعزام به بیمارستان هستند که خود والورده با سرعت به محل حادثه میره تا موضوع رو جویا بشه.

خوزه ماریا خیمنز تایید میکنه که پلیس در محل حضور نداشته و حدود یک ساعت و نیم بعد از اینکه خانواده بازیکنان مورد سیل خشونت کلمبیایی ها قرار میگیرند پلیس سر میرسه و به همین دلیل بازیکنان خودشون برای دفاع از خانواده‌هاشون به محل حادثه رفتند.

داروین تنها بازیکنی نبود که به جایگاه طرفداران رفته بود، آرائوخو، خیمنز، والورده و بازیکنان دیگری هم اونجا دیده شدند.

 تمام مطالب مطرح شده توسط ژورنالیست‌ها گفته شده و باید برای توضیح بیشتر در مورد موضوع منتظر ماند.

 روچت گلر اروگوئه: وقتی ما خانوادمون رو اون بالا دیدیم مجبور شدیم که خودمون بریم اونجا. هیچ کدوم از این اتفاقات نباید میوفتاد، در محل درگیری بچه ها حضور داشتد و لحظات خیلی خیلی بدی بود.

1 (1)

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار