کدخبر : 13076 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | حرکات موزون ستاره فوتبال در بدو ورود به آلمان برای یورو 2024

تیم ملی اسکاتلند، پس از رسیدن به محل اقامتش در آلمان، با استقبال گسترده هواداران مواجه شد.

به گزارش ورزش 360، یکشنبه شب، اولین حریف تیم ملی آلمان در مسابقات یورو ۲۰۲۴ به محل اقامت خود در گارمیش-پارتنکرشن، واقع در جنوب باواریا رسید و در آنجا با یک استقبال ویژه شگفت‌زده شد.

لحظاتی پس از اینکه اندرو رابرتسون و هم‌تیمی‌هایش به هتل چهار ستاره و معروف اوبرمول رسیدند، آنها به کمپ تمرینی «بایرن هال» منتقل شدند و از محل تمرینات‌شان دیدن کردند.

در همین حین آنها با استقبالی که انتظارش را نداشتند روبرو شدند. یک اجتماع گسترده از هواداران محلی با نوازنده و تشویق‌های پیاپی. اسکاتلندی‌ها شگفت‌زده شده بودند.

پس از شلوغ‌تر شدن مراسم، گروهی محلی در مقابل بازیکنان اسکاتلند یک رقص سنتی معروف را اجرا کردند که باعث واکنش و خوشحالی اعضای تیم شد. پس از دقایقی این گروه جان مک‌گین، هافبک ۲۹ ساله اسکاتلند را به وسط مراسم رقص‌شان کشاندند که باعث خلق صحنه‌های جالبی شد.

رابرتسون در مورد این مراسم با هیجان گفت:«این استقبال گرم پس از سفر طولانی‌مان فوق‌العاده بود. امیدواریم که بازی‌های زیادی را ببریم و مدت طولانی اینجا بمانیم.»

با وجود استقبال و قدردانی اعضای تیم اما اسکاتلندی‌ها در پایان این جشن کوچک به وضوح اعلام کردند: در بازی افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ قرار است لحظات سختی را برای آلمان رقم بزنند. کلارک، سرمربی تیم گفت: «ما به قدرت و کیفیت تیم حریف اعتراف می‌کنیم اما امیدواریم حریف هم ما را به‌عنوان یک رقیب سخت بشناسد.»

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار