کدخبر : 2903 تاریخ انتشار :
A

تمجیدهای ادامه‌دار بزرگان از هادی چوپان

تمجیدهای ادامه‌دار بزرگان از هادی چوپان

هادی چوپان بدنساز سرشناس ایرانی بار دیگر مورد تمجید کارشناسان شناخته شده این رشته ورزشی قرار گرفته است.

به گزارش ورزش 360، در فاصله 8 هفته تا آرنولد کلاسیک 2024، هادی چوپان همچنان یکی از مورد توجه ترین بدنسازان دسته اوپن است.

گرگ ایرانی مدعی اصلی قهرمانی در اوهایو است و این روزها نیز با آپدیت‌های بدنی خود خبرساز شده است.

بخشی از آخرین اپیزود پادکست «Heavy Muscle Radio» با حضور دیو پالومبو و مربی سرشناس دنیای بدنسازی به صحبت درباره هادی چوپان اختصاص داشته و این دو آخرین آپدیت بدنی هادی چوپان را مورد بررسی قرار داده اند.

پالومبو و استو در این پادکست به تمجید از عضلات سینه و سرشانه هادی چوپان پرداختند و در بخشی از صحبت‌های خود، از این حیث او را بهترین بدنساز فعلی نامیده اند.

هادی چوپان و عضلات سینه استثنائی

هادی چوپان در آخرین آپدیت بدنی خود با فیگور جمع دیده شد و کیفیت بالای عضلات خود در این فیگور را به نمایش گذاشت. گرگ ایرانی در فیگور جمع بهترین بدنساز فعلی جهان است و در این باره هیچ تردیدی وجود ندارد. 

در ابتدای صحبت‌ها در رابطه با هادی چوپان، دیو پالومبو نظر کریس استو درباره آخرین آپدیت بدنی هادی چوپان را پرسید و او این آپدیت بدنی را باورنکردنی دانست. در ادامه دیو درباره عضلات پِک هادی از کریس سوال کرد. پک عضله بالا سینه‌ای متصل بین سرشانه و بازو و سینه است و یکی از نقاط قوت هادی چوپان محسوب می‌‎شود. استو در پاسخ گفت:

اره اون پک‌های تفکیک شده و کاملا پر داره، معمولا وقتی که پک های تفکیک شده دارین، اون پک‌ها فلت دیده میشن، ولی پک‌های هادی کاملا پر و تفکیکن

در ادامه دیو پالومبو در این باره صحبت کرد و گفت:

خیلیا تو آف سیزن اصلا پک‌های تفکیک شده ندارن. من همیشه این فکر رو داشتم که شما باید سخت رژیم بگیرین تا به اون پک‌ها تفکیک شده برسین. من کسی روحجیم و پر مثل هادی ندیدم که تو آف سیزن تا این حد تفکیک عضلانی داشته باشه که اینو به من میگه که چه قدر پک‌هاش خوب رشد کردن. سرشونه‌هاش اینجا بهتر از وقتین که مسابقه میده، پر، حجیم و گردن

کریس استو نیز در پاسخ اضافه کرد:

اره اینجا بهتر دیده میشن، احتمالا به خاطر اینه که یه ذره آبدارن، ولی فقط یه ذره. هادی همیشه خشکه.

هادی چوپان در سال 2024 و برخلاف تمام سال‌های اخیر که در مستر المپیا حضور داشته، تصمیم به حضور در دو رقابت به جز مستر المپیا نیز گرفته است. او ابتدا در اواسط اسفند در دومین استیج بزرگ سال حضور خواهد یافت. این اولین تجربه گرگ ایرانی در آرنولد کلاسیک اوهایو خواهد بود.

دو هفته بعد از این رقابت نیز هادی چوپان راهی بیرمنگام خواهد شد تا در استیج آرنولد کلاسیک بریتانیا حضور داشته باشد. جدی ترین رقبای هادی چوپان در هر دو استیج، سامسون داودا و اندرو جکد دو بدنساز بلند قامت دسته اوپن خواهد بود و هادی در تلاش است تا با کاندیشنینگ استثنائی و یک نسخه بدنی بُرنده باز هم این رقبای غول آسای خود را شکست دهد.

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار